اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ماجرای عجیب «بیمارستان سینا» در کرمانشاه/ مسئولین: تست نمی‌گیریم؛ کارتخوان قطع است!

طبق گفته شهروندان، بیمارستان سینا در شهر کرمانشاه به دلیل قطع بودن کارتخوان از انجام تست کرونا که هزینه آن به صورت آزاد نیز دریافت می‌شود، امتناع می‌کند و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی شده است.

ماجرای عجیب «بیمارستان سینا» در کرمانشاه/ مسئولین: تست نمی‌گیریم؛ کارتخوان قطع است!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دردسر مردم در ایام کرونا تمامی ندارد، مراکز انجام آزمایش محدود هستند و پاسخگویی هم که کلا در این استان شبیه لطیفه است.

حالا چند روزی است که مردم با یک بهانه یا مشکل عجیب برای انجام ندادن تست کرونا مواجه شده‌اند و می‌شنوند که چون «کارتخوان قطع است پس تست هم نمی‌گیریم!»

ماجرای از گلایه‌مندی چند شهروند شروع شده است. بنا به گفته آنان، بیمارستان سینا واقع در کمربندی شهر کرمانشاه مرجع انجام تست کرونا شده است و بسیاری از مردم برای انجام آزمایش به آنجا مراجعه می‌کنند اما چند روزی است که با مشکل عجیبی مواجه شده‌اند.

محمد صادق جعفری یکی از شهروندان کرمانشاهی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: دو روز پیش برای انجام آزمایش کرونا به بیمارستان سینا مراجعه کردم که گفتند امکان انجام آزمایش ندارند، علت را هم به ما توضیح نداند و گفتند در روزهای آینده برای انجام آزمایش مراجعه کنیم.

این شهروند افزود: امروز مجدداً برای انجام آزمایش مراجعه کردم و باز هم بدون گرفتن جواب خاصی اجازه انجام آزمایش داده نشد، این در حالی است که «کیت» تشخیص هم وجود دارد و دلیل این مسئله برای ما قابل درک نیست.

محمد جواد اکبری دیگر شهروند کرمانشاهی است که از این کار دانشگاه علوم پزشکی عصبانی و ناراحت است. او در حالی که صدایش از شدت ناراحتی می لرزد به خبرنگار فارس می‌گوید: به مسئول اینجا گفته‌ام علت نگرفتن تست کرونا چیه؟ جواب داده که چون کارتخوان قطع است، نمی‌توانیم آزمایش انجام بدهیم؟!

وی افزود: قطع بودن یا نبودن کارتخوان چه ربطی به گرفتن تست کرونا دارد، مسئولین این بیمارستان مدعی هستند که چند روزی هست که این مشکل را دارند و چندین بار هم در این خصوص با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان مکاتبه کرده‌اند اما جوابی نگرفته‌اند!

این شهروند صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: مردم نسبت به این وضعیت معترض هستند، تجمع زیاد است و اگر کسی هم کرونا نداشته باشد در این تجمع قطعاً مبتلا می‌شود، به مسئولین بیمارستان سینا می‌گوییم اگر کارتخوان قطع است پول نقد می‌دهیم اما باز هم قبول نمی‌کنند!

گفتنی است، در شهر کرمانشاه مشکلات متعددی در این خصوص گزارش شده است، چندی پیش هم اخبار در خصوص کمبود کیت تشخیصی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تکذیب شد. حال باید دید که آن‌ها در خصوص این مشکل عجیب و غریب چه پاسخی خواهند داشت.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول