اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مرحله اول سهمیه واکسن آنفلوآنزا تحویل نهاوند شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: مرحله اول سهمیه واکسن آنفلوآنزا در اختیار مرکز بهداشت نهاوند قرار گرفت.

مرحله اول سهمیه واکسن آنفلوآنزا تحویل نهاوند شد

علی‌احسان خویشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مرحله اول از سهمیه واکسن آنفلوآنزا هفته گذشته در اختیار شهرستان قرار گرفت تا در بین گروههای هدف به صورت رایگان توزیع و تزریق شود.

وی افزود: واکسن‌های مورد نظر بر اساس درخواست و ارائه لیست گروه‌ها و افراد بیمار که قبلا از سوی ما به استان اعلام شده برای شهرستان ارسال شده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: مرحله نخست توزیع واکسن آنفلوآنزا در این شهرستان با اولویت بیماران گروه‌های پرخطرو بیماران خاص مانند تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی و افرادی که در حال شیمی درمانی هستند و همچنین مادران باردار با ارائه مدارک مستند صورت می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر بیماران خاص و پرخطر بخشی از واکسن‌ها نیز برای کادر درمانی بخش کرونا، سی سی یو، درمانگاه‌ها و افرادی که با بیماران سروکار دارند توزیع می‌شود.

خویشوند با یبان اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا بر اساس رویه سالهای گذشته صورت می‌گیرد اضافه کرد: میزان دزی که مرکز بهداشت در اختیار دارد در این مرکز برای مادران باردار و در بیمارستان‌ها برای بیماران گروه‌های پرخطر و کادر درمان توزیع خواهد شد.

وی افزود: سهمیه آزاد آنفلوآنزا در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد که سایر افراد می‌توانند با مراجعه به داروخانه آنرا تهیه و استفاده کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول