اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پرتابگر وزنه جانبازان و معلولین: شرایط برای ادامه ورزش‌مان خیلی سخت است/اردوی کیش نمایشی بود

پرتابگر وزنه جانبازان و معلولین گفت: هیچ حمایتی از قهرمان جانباز و معلول صورت نمی‌گیرد و شرایط برای ادامه ورزش‌مان خیلی سخت است.

پرتابگر وزنه جانبازان و معلولین: شرایط برای ادامه ورزش‌مان خیلی سخت است/اردوی کیش نمایشی بود

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه همه ورزشکارانی جانباز و معلول به تقسیم‌بندی حقوق پارالمپیکی‌ها اعتراض دارند، اظهار داشت: ورزشکارانی که سهمیه بازی‌های پارالمپیک توکیو را کسب کردند باید همه حقوق‌شان یکسان باشد. تقسیم‌بندی‌های شانس طلا، نقره و برنز، کار خیلی اشتباهی است چون هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در حالی که المپین‌های سالم‌ها حقوق ماهیانه می‌گیرند ولی برای پارالمپیکی تقسیم‌بندی مالی صورت می‌گیرد. از کجا معلوم که ورزشکاران سالم در بازی‌های المپیک مدال می‌گیرند؟ 

وی افزود: از ابتدای سال 98 تا مهر 99 هزینه‌های من 11 میلیون تومان نشده است. ولی زمانی که اسفند ماه سال گذشته در کیش اردو گذاشتند، روزی یک میلیون تومان برای هر نفر هزینه کردند. آیا این انصاف است که برای هر وعده غذا 200 هزار تومان هزینه شود؟ اردو در کیش فقط نمایش بود. این هزینه‌های لاکچری را نمی‌خواهیم پول را به خود ورزشکاران بدهید.

مختاری با اشاره به اینکه در حق ورزشکاران جانباز و معلول اجحاف می‌شود، عنوان کرد: مسئولان می‌گویند که چرا ورزشکاران ایرانی به عضویت دیگر کشورها درمی‌آیند؟ چون این ورزشکار حق دارد که از ایران مهاجرت کند، وقتی حقوقی به قهرمان داده نمی‌شود، چه کسی باید خرج خانواده‌ ورزشکاران را بدهد؟ هیچ حمایتی از قهرمان جانباز و معلول صورت نمی‌گیرد و شرایط برای ادامه ورزش‌مان خیلی سخت است.

انتهای پیام/    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول