اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فراگیری آموزش مهارتی ۱۰ هزار سرباز در مازندران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: طی ۶ ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۷۴ نفر از سربازان وظیفه در استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

فراگیری آموزش مهارتی ۱۰ هزار سرباز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدحسین درویشی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: آموزش مهارتی برای سربازان وظیفه در دستور کار قرار دارد و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در هر شهرستان موظف هستند تا با پادگان‌های آموزشی ارتباط برقرار کرده و سربازان وظیفه را آموزش مهارتی دهند.

وی به آموزش سربازان وظیفه اشاره و تصریح کرد: یکی از توافقات صورت گرفته میان سازمان آمورش فنی و حرفه ای و ستاد کل نیروهای مسلح کشور توجه به اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سربازان است.

درویشی افزود:  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای همه یگان‌های نظامی "آجا، ناجا و سپاه پاسداران برگزار می‌شود و تمامی سربازان، نیروهای کادر و اداری می‌توانند از این
مزایا استفاده کنند تا آنان پس از اتمام دوران خدمت بتوانند با بهره‌گیری از تسهیلات اقتصادی برای خود اشتغالزایی کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به شرایط کسب مهارت گفت: سربازان وظیفه، آموزش‌های مهارتی را با بهترین شرایط و با حضور مجرب ‌ترین اساتید آموزش فنی و حرفه‌ای در محیطی بسیار خوب آموزش می‌بینند.

این مسؤول عنوان کرد: آموزش‌های مهارتی برای سربازان به دو مدل انجام می‌گیرد که در مدل اول معروف به نوع ۲ در پادگان و در مدل دوم معروف به نوع ۳ آموزش مهارتی در محیط کار واقعی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: توجه به مسئله کرونا و مشکلاتی که در همین ارتباط رخ داده این استان توانست آموزش سربازان نوع ۲ را با ۱۹ هزار و ۲۲۷ نفر ساعت و ۳۱ درصد اجرا و آموزش نوع ۳ را با ۱۶۵ هزار و ۴۸ نفر ساعت و ۸۸ درصد رشد تحقق بخشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول