اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

نماینده رهبر انقلاب در سوریه: هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است

نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است، گفت: مردم کشورهای محور مقاومت در شرایط اقتصادی و سیاسی سختی به سر می‌برند، اما به خاطر حفظ عزت و کرامت خود صبر می‌کنند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه: هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری، نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه زیارت اربعین یکی از علائم شناخت مؤمن از غیر مؤمن است، اظهار داشت: زیارت اربعین، صادقانه‌ترین عمل برای ابراز محبت و اعلام پیروی از اهل بیت پیامبر(ص) است و این زیارت بسیار زیبا زندگی اسلامی برادرانه را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: در روایات ما آن قدری که بر زیارت سیدالشهداء علیه السلام سفارش شده، بر زیارت دیگر معصومین علیهم السلام تاکید نشده است تا آنجا که زیارت اربعین را یکی از علائم شناخت مومن از غیر مومن قرار داده‌اند.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: ارتباط محکم بین ایمان و زیارت امام حسین علیه السلام در روز اربعین وجود دارد، چرا که زیارت امام حسین علیه السلام به شکل خاص و زیارت دیگر معصومین علیهم السلام به شکل عام، حالت معنوی ایمانی در وجود انسان به وجود می‌آورد.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه هزینه مقاومت را از هزینه سازش بسیار کمتر عنوان کرد و افزود: یک جامعه بشری برای رسیدن به اهداف خود ناچار است که هزینه بدهد و قطعا هزینه مقاومت و صبر و ارتباط  با رهبری حکیمانه، کمتر از هزینه تسلیم شدن، سازش و ذلت خواهد بود.

آیت الله طباطبایی در پایان سخنانش تأکید کرد: مردم کشورهای محور مقاومت در شرایط اقتصادی و سیاسی سختی به سر می‌برند، ولی به خاطر حفظ عزت و کرامت خود صبر می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول