اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

به زودی کلنگ خانه وزنه‌برداری همدان به زمین می‌خورد

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان همدان گفت: با عنایت به تفاهم‌نامه فدراسیون با ستاد بنیاد برکت احسان، به زودی شاهد احداث خانه وزنه‌برداری خواهیم بود.

به زودی کلنگ خانه وزنه‌برداری همدان به زمین می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا همیوند در خصوص پیگیری تمرینات ورزشکاران در روزهای کرونایی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کشور، مدتی است استان همدان در شرایط قرمز قرار داشت و تمام سالن‌های ورزشی بسته بود. با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، سالن‌ها باز شده و ورزشکاران می‌توانند به صورت انفرادی فعالیت‌شان را ادامه دهند. در تمام استان برادران فعالیت‌شان را از سر گرفته‌اند و در خیلی از نقاط دیگر خواهران نیز تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان همدان در خصوص احداث خانه وزنه‌برداری در استان گفت:‌ با عنایت به تفاهم‌نامه فدراسیون با ستاد بنیاد برکت احسان، به زودی شاهد احداث خانه وزنه‌برداری خواهیم بود. ان‌شاءالله تا پایان سال مراسم کلنگ‌زنی برگزار می‌شود و در کمتر از یک سال، این مجموعه به بهره‌برداری خواهد رسید.

همیوند که با روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: با فعالان وزنه برداری استان در تماس مستمر هستیم و نشست های منظمی را داریم. با مسؤولین استانی هم جلساتی داریم تا بتوانیم مشکلات وزنه برداری استان را حل کنیم و به یک نقطه قابل قبول برسیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول