اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| روش تشخیص تقلبی بودن قطعات یدکی خودرو

خریداران قطعات یدکی خودرو می توانند با اسکن مشخصات قطعات از اصل یا تقلبی بودن آن مطلع شوند.

فارس من| روش تشخیص تقلبی بودن قطعات یدکی خودرو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «خودروسازان گارانتی قطعات خودرو را جدی بگیرند» تلاش برای بهبود کیفیت قطعات یدکی خودروسازان را خواستار شدند. 

در این مورد، مهدی مونسان، مدیرعامل شرکت ایساکو گفت: با اقدامات صورت گرفته در راستای تامین و توزیع قطعات کیفی و استاندارد، به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدود شدن فعالیت کسب و کارها توانستیم همزمان با توسعه فروش قطعات اصلی و با کیفیت و اطلاع رسانی مستمر در خصوص معایب استفاده از قطعات تقلبی، فروش این اقلام را نیز محدودتر کنیم.

وی افزود: ایساکو با دارا بودن بیش از ۱۷۰۰ نمایندگی و فروشگاهی مجاز، گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور را به خود اختصاص داده و توانسته بیش از پیش در راستای تسهیل دسترسی مشتریان ایران ‌خودرو گام بردارد.

مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه درصدد هستیم با ادامه این مسیر، سطح دسترسی مشتریان مجموعه به قطعات اصلی را تا پایان سال بیش از این افزایش دهیم، از دارندگان محصولات ایران‌ خودرو خواست، که به منظور تضمین اصالت کالا، قطعات یدکی استاندارد را با هولوگرام مخصوص از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو خریداری کنند.

گفتنی است دارندگان محصولات ایران‌خودرو با نصب و استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی گوشی‌های هوشمند و اسکن کد QR موجود بر روی جعبه قطعات، می‌توانند از اصل بودن آن آگاه شوند. ارسال بارکد مذکور به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و دریافت تاییدیه اصالت کالا نیز راهکار دیگر تشخیص قطعات اصلی ایساکو از سایر قطعات است.

شرکت ایساکو در تازه‌ترین اقدام، تصویر قطعات پرمصرف را از طریقی لینکی که برای مشتریان پیامک می‌شود، ارسال و از این طریق به هموطنان کمک می‌کند تا با مقایسه تصویر دریافتی و محصول داخل جعبه، گرفتار خرید قطعات غیراصلی نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول