اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی امیری عنوان کرد: تلاش برای برابری پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران

سیدرضا صالحی امیری به همراه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان بازدید کرد.

صالحی امیری عنوان کرد: تلاش برای برابری پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیرکل و عبدی افتخاری و رحیمی اعضای هیئت اجرایی ظهر امروز (شنبه 19 مهر ماه) از فدراسیون ناشنوایان بازدید کردند. 

فرشادان نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه فدراسیون، خال عضو هیات رئیسه فدراسیون و محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ورزش‌های ناشنوایان نیز در این دیدار حضور داشتند.

در این بازدید مهران تیشه گران رئیس فدراسیون، پژمان معتمدی سرپرست دبیری، مسعود فراهانی و زهرا داودی نواب رئیس فدراسیون گزارشی را ارائه کردند.

صالحی‌امیری ضمن دیدار با 3 نفر از قهرمانان المپیک ناشنوایان، از مجموعه ورزشی بازدید کرد.

مسئولین و اعضای فدراسیون درخواست‌های خود را در بحث حقوق ماهیانه ورزشکاران، افزایش پاداش قهرمانان، معیشت و موارد دیگر مطرح کردند.
 
رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید خود از فدراسیون ناشنوایان، اظهار داشت: فدراسیون ناشنوایان از قدمت بالایی برخوردار است و با عضویت در کمیته ملی المپیک، شرایط ورزشکاران ناشنوا جهت حضور در مسابقات آتی هموارتر شود. تمام تلاش خود را برای برابری کردن پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران خواهیم کرد.

عضویت فدراسیون در کمیته ملی المپیک، برابری حقوق و پاداش قهرمانان و ورزشکاران با سایر ورزشکاران، اخذ مجوز استخدامی یک ورزشکار ناشنوا در کمیته المپیک، ساخت 3 تندیس از قهرمانان شاخص ناشنوا، پرداخت حق الزحمه تمرینی ورزشکاران المپیکی تا بازی‌های المپیک 2021 برزیل، ارتقا بودجه فدراسیون و اختصاص ویترین ورزش ناشنوایان در موزه ملی المپیک از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

در پایان این دیدار صالحی امیری هدایایی را به قهرمانان ناشنوا تقدیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول