اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت 250 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، گفت: از سال 1392 تاکنون نیز بیش از 250 میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی جهت توسعه استان اختصاص یافته است.

پرداخت 250 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه استان ایلام

سعید کریمی مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سال جاری 29 میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین حدود 500 میلیون تومان جهت توسعه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام، یادآور شد: از سال 1392 تاکنون نیز بیش از 250 میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی جهت توسعه استان به صورت مستقیم بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، امور عشایری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان توزیع شده است.

کریمی ادامه داد: در استان ایلام خوشبختانه آمار ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی از طرف مودیان، هر سال نسبت به سال قبل افزایش و امسال ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی تحقق 100 درصدی داشته است.

وی خوداظهاری مالیاتی و تمکین داوطلبانه مودیان را زمینه ساز اعتماد و اطمینان بین دولت و مردم دانست و گفت: ارائه اظهارنامه‌ها و انجام به موقع تکالیف مالیاتی، زمینه برخورداری مودیان از تسهیلات و معافیت‌های مقرر قانونی را فراهم می‌کند.

کریمی ادامه داد: مودیان مالیاتی و 13 گروه مشاغل آسیب دیده از کرونا می‌توانند تا پایان سال جاری از طرح بخشودگی جرایم مالیاتی با درصدهای مشخص شده استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام، افزود: کل درآمد مالیاتی از تمام استان‌ها جمع آوری شده، به خزانه دولت واریز می‌شود و دولت این درآمد را در امور عام‌المنفعه خود مانند آموزش و پرورش، راهسازی، کارهای زیربنایی، پل سازی و... هزینه  می‌کند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول