اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سفر رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ایران

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: رئیس فدراسیون صربستان به همراه تعدادی دیگر از مدیران به ایران می‌آیند تا در روز سه شنبه هفته جاری دیداری با علیرضا دبیر داشته باشند.

سفر رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص دلیل سفر رئیس فدراسیون صربستان به ایران اظهار داشت: رئیس فدراسیون صربستان به همراه تعدادی دیگر از مدیران به ایران می‌آیند تا در روز سه شنبه هفته جاری دیداری با علیرضا دبیر داشته باشند و همچنین قرار است از امکانات ما و کمپ تیم‌های ملی بازدید داشته باشند. قرار است تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین دو فدراسیون به امضا برسد. کشور صربستان یکی از کشورهای اروپایی است که در کشتی فرنگی بسیار رشد کرده و حتی طلای المپیک هم گرفته است. فدراسیون کشتی به دنبال برقراری ارتباطی منطقی با فدراسیون های ملی دیگر کشورهاست تا به تعامل برسد.این ارتباطات در همه زمینه ها می تواند کمک حال کشتی ما باشد و فدراسیون را می تواند به اهدافش نزدیک کند.

وی افزود: برقراری اردوی مشترک و حضور کشتی گیران ما در جام های بین المللی آنها و حضور آنها در جام های بین المللی ما از جمله تعاملاتی است که می تواند برقرار شود و حتی در کاهش هزینه ها هم موثر خواهد بود. البته این تفاهم نامه ها و ارتباطات فقط مختص کشور صربستان نیست و ایران سعی میکند با کشورهایی که صاحب کشتی هستتد این ارتباط منطقی را برقرار کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد دلیل تاخیر دوباره در اعلام نظر نهایی اتحادیه در مورد برگزاری جهانی 2020 صربستان در برنامه دایره طلایی گفت: قبلا هم اتحادیه جهانی اعلام کرده بود دو ماه قبل از شروع مسابقات که اواخر آذرماه خواهد بود، رای نهایی را اعلام می کند که روز دوشنبه هفته جاری دقیقا دو ماه مانده به مسابقه می شود و اگر در این تاریخ در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات اطلاع رسانی شود، اتحادیه جهانی به قولش عمل کرده است. در همین راستا اخیرا اتحادیه جهانی به فدراسیون های عضو نامه فرستاد و نظر آنها را جویا شد که فدراسیون ایران هم اعلام کرد اگر مسابقات برگزار شود در آن شرکت می‌کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول