اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هیچگونه کمبود آرد در تبریز نداریم/ تعیین تکلیف واحدهای نانوایی فاقد مجوز طی یکماه

فرماندار تبریز گفت: اجازه نخواهیم داد واحدهای متخلف، به خاطر منافع شخصی اقدام به تخریب و جوسازی کرده و در شرایط کرونا، نگرانی شهروندان را افزایش دهند.

هیچگونه کمبود آرد در تبریز نداریم/ تعیین تکلیف واحدهای نانوایی فاقد مجوز طی یکماه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی امروز در جلسه بررسی وضعیت آرد و نان شهرستان تبریز اظهار داشت: آرد و نان یک محصول استراتژیک و قوت غالب مردم هست و شیطنت عده ای خاص را در این خصوص برنمی تابیم.

وی گفت: بررسی های صورت گرفته حاکی از فعالیت منظم نانوایی ها و تأمین آرد مورد نیاز می باشد و فضاسازی صورت گرفته صرفا تشویش اذهان عمومی است. مهدوی در همین راستا افزود: برخورد قانونی واحدهای نانوایی بدون مجوز به دلیل گرانفروشی های مکرر، استفاده از افزودنی های غیرمجاز و ... سبب ایجاد شایعه و جوسازی در سطح شهرستان شده است تا بتوانند اقدامات غیرقانونی خود را ادامه دهند.

فرماندار شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: تمام واحدهای نانوایی مجاز آرد مورد نیاز خود را به صورت یارانه ای یا نیمه یارانه ای دریافت می کنند و هیچگونه کمبودی در تأمین آرد در کشور نداریم.

مهدوی ضمن اینکه از شهروندان خواست به شایعات توجه نکنند، گفت: جوسازی صورت گرفته صرفا از سوی چند واحد نانوایی غیرمجاز صورت گرفته و سازمان تعزیرات، اداره غله و اتحادیه نانوایان مکلف شدند طی یک ماه آینده تمام واحدهای نانوایی فاقد مجوز را تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول