اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش شیوع کرونا در گلستان/ بندرگز و کردکوی دوباره قرمز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش میزان شیوع ویروس کرونا در گلستان خبر داد.

افزایش شیوع کرونا در گلستان/ بندرگز و کردکوی دوباره قرمز شد

عبدالرضا فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در گلستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در گلستان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان‌های بندرگز و کردکوی در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، بندرترکمن، مراوه‌تپه، گالیکش، آققلا و مینودشت در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه شهرستان‌های رامیان، گمیشان و آزادشهر در وضعیت سفید هستند، گفت: هم‌اکنون ۲۲۹ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۵۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۴ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

فاضل بیان کرد: تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونا مثبت از اول اسفند ماه سال گذشته تا امروز، ۲۱ هزار و ۱۸۳ نفر است، همچنین طی این مدت ۹۵۷ نفر بر اثر کرونا در استان گلستان فوت شدند.

وی در پایان از مردم خواست در شرایط موجود شیوع ویروس کرونا در استان گلستان با استفاده از ماسک، حفظ و رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها، علاوه بر مراقبت از خود و خانواده در برابر بیماری کرونا، از کادر درمان نیز حمایت بکنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول