اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وضع فرمانداری‌های استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور

استاندار سمنان گفت: فرمانداری‌های استان سمنان کارنامه درخشانی را در ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های سراسر کشور ثبت کردند.

وضع فرمانداری‌های استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای ماده ۸۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه اجرایی آن، عملکرد فرمانداری‌های استان سمنان توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شد.

آشناگر افزود: وزارت کشور در مراحل مختلف ارزیابی فرمانداری‌های سراسر کشور پس از خودارزیابی توسط فرمانداری‌ها و تأیید اولیه حوزه‌های تخصصی استانداری و حوزه‌های تخصصی ستاد وزارت کشور درنهایت با کنترل نهایی و بررسی دقیق شاخص‌های عمومی و اختصاصی در میان هشت فرمانداری استان سمنان، به ۶ فرمانداری امتیاز عالی و به دو فرمانداری دیگر نیز امتیاز خوب اعطا کرد.

استاندار سمنان در تشریح امتیازات کسب‌شده توسط فرمانداری‌های استان گفت: فرمانداری‌های استان در ارزیابی سال ۱۳۹۸ با کسب میانگین ۹۱۶.۱۰ از یک هزار امتیاز کارنامه درخشانی از خدمت‌رسانی و انجام وظایف اداری ثبت کرده‌اند.

آشناگر با ذکر اینکه در ارزیابی سال ۱۳۹۷، در مجموع ۸۲.۲۲ درصد از شاخص‌های در نظر گرفته شده برای فرمانداری‌های استان محقق شده بود، گفت: این عدد در ارزیابی سال ۱۳۹۸ با ۱۱.۷۰ درصد رشد به ۹۱.۶۱ درصد رسیده است که نشان از تلاش پیگیر فرمانداران و کارکنان فرمانداری‌های استان در پاسخگویی به انتظارات مردم و انجام وظایف خود است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول