اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۶٠٠ کودک یتیم در انجمن خیریه چهارده معصوم/حامی و سرپرست یک کودک شوید

۶٠٠ کودک یتیم انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز بدون حامی هستند که با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان میتوان حامی و سرپرست یک یا چند کودک شد.

۶٠٠ کودک یتیم در انجمن خیریه چهارده معصوم/حامی و سرپرست یک کودک شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روزگار سخت شده و در این بین گذران زندگی برای فرزندان محروم از موهبت پدر سخت تر است. کودکانی در جستجوی دست‌های نوازشگر تا نسیم خوش مهربانی بر جانِ خسته آنان وزیدن آغاز کند و فراخنای وجودشان را گرمای عطوفت و همدلی پر سازد.

این کودکان غنچه‎های نوشکفته‎ای هستند که به تقدیر روزگار، ‎از بزرگ‌ترین حامی خویش در دنیای مادی محروم شد‌ند و اینک به رسم ارزش‎های انسانی و توصیه‌های دینی،‌ وظیفه سایر انسان‌هاست تا عصای دست یتیمانی باشند که درد بی‌کسی بر کلبه محقر حیاتشان سایه انداخته است.

مردمان نوع دوست در پهنه ایران زمین و سرزمین زرخیز خوزستان کم نیستند و افرادی هستند برای آنکه لبخندی را بر لب کودکان بنشانند اقداماتی ماندگار و موثر از خود برجای گذاشته‌اند.

خداوند دیدن لبخندش را روی لب بندگانش دوست دارد و این لبخند همان لبخندی است که شما هم میتوانید بر روی لبان کودکان یتیم خوزستان بنشانید و با حمایت از این فرشتگان سایه‌بانی از امید را برای شان فراهم کنید.

در حال حاضر، از دو هزار و 290 کودک تحت پوشش انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز،  600 کودک حامی و سرپرست ندارند و هر کدام از شما با حمایت از فرشته‌های نازنین این انجمن و با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان میتوانید حامی و سرپرست یک یا چند کودک شوید و با دستان پر مهرتان آینده‌ای روشن برای این کودکان ترسیم کنید.

برای حامی شدن و سرپرستی کودکان یتیم با شماره تلفن 09039182544 انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز تماس بگیرید و دریچه امیدی بر روی فرزندی از فرزندان این مرز و بوم باز کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول