اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

گرجستان از برپایی «نسل 2020» کوتاه نیامد

با وجود شیوع ویروس کرونا، گرجستان سومین جشنواره بین‌المللی فیلم جوانان «نسل» را منتفی نکرد و آن با رعایت مقررات بهداشتی برگزار کرد.

گرجستان از برپایی «نسل 2020» کوتاه نیامد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سومین جشنواره بین‌المللی فیلم جوانان «نسل» به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ۲۵ تا ۳۰ سپتامبر با حمایت وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش گرجستان، با رعایت کامل مقررات بهداشتی برگزار شد.

در چارچوب این جشنواره، نمایش فیلم‌ها در کاخ ملی جوانان و در موزه ملی گرجستان برگزار شد. برنامه جشنواره همچنین شامل سخنرانی‌های عمومی و کلاس‌های کارآموزی بود. در قالب پروژه «آکادمی نسل» جوانان علاقه‌مند به هنر فیلمسازی، فرصت شرکت در کلاس‌های کارآموزی فیلمنامه‌نویسان و کارگردانانی حرفه‌ای را پیدا کردند.

 

 

آنطور که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داده، جشنواره فیلم جوانان «نسل» توسط کاخ ملی جوانان دانشجویی و بنیاد فرهنگ و آموزش برنامه‌ریزی شد؛ این بنیاد در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده و تنها عضو انجمن فیلم‌های کودکان اروپا از گرجستان و همکار آکادمی فیلم اروپا «جایزه تماشاگران جوان» است که در برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم در سراسر جهان با هم همکاری می‌کنند. این جشنواره با هدف توسعه مخاطبان جوان، افزایش مهارت‌های تفکر انتقادی، خلاقانه و تحلیلی آنها اجرا می‌شود.

این جشنواره با همکاری وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش گرجستان، شهرداری تفلیس، مرکز فیلم ملی گرجستان، موزه ملی گرجستان، انستیتوی گوته، انستیتوی فرانسه گرجستان، سفارت آمریکا، سفارت ایتالیا و انجمن فیلم‌های کودکان اروپا (ECFA) برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول