اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پویش «آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد» درکرمانشاه آغاز شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از راه اندازی پویش «آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد» در کرمانشاه خبر داد.

پویش «آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد» درکرمانشاه آغاز شد

رضا شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از راه‌اندازی پویش اجتماعی «آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد» در اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و اظهار داشت: این پویش در راستای تکریم خدمات و زحمات فرهنگیان، دانش‌آموزان فرهیخته و اولیای محترم که در شبکه شاد همراه ما آموزش یادگیری را پیگیری می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه چند وقتی است که شاهد بازنشر پیام‌ها و کلیپ‌های خطایی و سهویی مخاطبین شبکه دانش‌آموزی شاد در فضای مجازی هستیم که با راه‌اندازی این پویش اعتماد و ایجاد انگیزه و حس رقابتی که در فضای شاد به وجود آمده بیشتر از گذشته تقویت خواهیم کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: این پویش اجتماعی در این راستا همراه با ارتقای سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان و به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی در شبکه شاد، آغاز شده است.

وی از اولیا و دانش‌آموزان خواست مراتب سپاس خود را از معلمان و زحمت‌کشانی که در این ایام کرونایی از طریق فضای مجازی شاد در ارتباط آنلاین هستند در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دلنوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) تا هشتم آبان‌ماه جاری به پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۹۱۶۶۸۵۳۸۶ ارسال کنند.

شیرزادی گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به صاحبان ۴۱ اثر برتر پویش استانی «آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد» جوایز نقدی و لوح سپاس اهداء خواهد کرد.

وی در پایان از مخاطبان شبکه شاد خواست ، از بازنشر خطاهایی پیامی از جانب معلم و دانش‌آموزان خوداری کنند تا اعتماد به نفس اولیا، معلمان و دانش‌آموزان تقویت شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول