اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- تهران و محور شهریار- تهران/ انسداد شبانه کندوان ادامه دارد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در محورهای شمال از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران و محور تهران- شهریار خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- تهران و محور شهریار- تهران/ انسداد شبانه کندوان ادامه دارد

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2254 دستگاه تردد شمار جاده‌ای در حال حاضر تردد در اغلب محورهای مواصلاتی روان است.

وی ادامه داد:‌در شبانه‌روز گذشته تردد در جاده‌ها 2.5 درصد افزایش داشت، همچنین در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.2 درصد بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج- تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته 

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته آزاد راه کرج- تهران با بیش از 137 هزار تردد پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزاد راه‌های قزوین- کرج و تهران - کرج پرترددترین جاده‌‌های کشور در این مدت بود.

* انسداد شبانه محور کندوان

آشوری بیان کرد:‌محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران تا 30 مهر از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی به دلیل روکش آسفالت مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

* کماکان 5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

وی اظهار داشت: در حال حاضر محورهای شهداد- نهبندان و خرم‌آباد- پلدختر، جاده فرعی شمشک- دیزین، محور رامیان- شاهرود و محور قزوین- همدان در کیلومتر 110 به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* تردد روان در محورهای شمال 

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:در حال حاضر در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه،‌‌آزادراه تهران- شمال و آزادراه رشت- قزوین در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

* ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- تهران

آشوری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- تهران و محور شهریار- تهران در محدوده شهر قدس نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول