اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

چه کسی تخلف بانک سرمایه را رو کرد/ حمایت از کسانی که تخلفات را اعلام کنند

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: فساد بانک سرمایه توسط یکی از کارمندان جز این مجموعه مطرح شد اما همین فرد معرف را اخراج کردند که باید حمایت جامعی از این فرد انجام شود.

چه کسی تخلف بانک سرمایه را رو کرد/ حمایت از کسانی که تخلفات را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام میرزایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دین به خوبی تبیین شده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر معنی خودش را در پیروزی انقلاب نشان داد، تصریح کرد: این فریضه از سوی علما به درستی در جایگاه و شکل مناسبی که دین خدا و سیره اهل بیت مطرح شده قرار گرفته و طاغوت سرنگون شده است.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: پدید آمدن نظام اسلامی بزرگترین امر به معروف و نفی از منکر بود.

میرزایی با اشاره به چالشی که نسبت به بحث زباله در شهرستان ساری وجود دارد،گفت: اگر زباله ساری در گویچاله منتقل می‌شود منکر است، آلوده شدن زندگی مردم در منطقه منکر است، مردم منطقه وقتی که نسبت به انتقال زباله انتقاد کردند هر چند نسبت به شیوه انتقادات آنها بحث وجود دارد ولی امر به معروف و نهی از منکر کردند.

وی در همین ارتباط با بیان اینکه اگر برخی چالش‌های حوزه کارگری وجود دارد، منکر است، باید مسؤولان مرتبط در این زمینه پاسخگو باشند، در بحث کارگران هفت‌تپه چطور اختلاس بزرگ صورت می‌گیرد اما وقتی بحث پرداخت حق کارگران مطرح می‌شود بیش از چندین ماه این قشر از دریافت مطالبات خودشان محروم هستند، هر چند در ارتباط با شیوه‌های مطالبه‌گری بحث‌های وجود دارد.

میرزایی خاطر نشان کرد: وقتی موضوعات این‌چنینی پیش آمده باید همه مسؤولان و افراد مرتبط برای جلوگیری از بروز این مشکلات ورود پیدا کنند و همه افراد نسبت به حق جدی مردم مطالبه‌گری کنیم.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اضافه کرد: تبیین امر به معروف و نهی از منکر در موضوعات مختلف باید جدی مطرح شود.

وی با اعلام اینکه امر به معروف و نهی از منکر اگر به وضعیت احتضار افتاده، آسیب جدی است، گفت:  باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم هم امر به معروف و نهی از منکر کنند.

میرزایی اضافه کرد: در کنار منکرات باید راهی برای نهی از منکر وجود داشته باشد و قانون در این زمینه ورود پیدا کنند.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  خاطر نشان کرد: اگر مدیران در اتاق‌های شیشه‌ای نشسته باشند و ظرفیت برای امر به معروف افرادی که در حال تخلف هستند، فراهم می‌شد امروز شاهد فساد نبودیم.

وی اضافه کرد: فساد بانک سرمایه توسط یکی از کارمندان جز این مجموعه مطرح شد اما  همین فرد معرف را اخراج کردند که باید حمایت جامعی از این فرد انجام شود.

میرزایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حمایت از اجرای فریضه امر به معروف به نفع مردم، گفت: برای کارگران هفت تپه، بحث امیدیه و کسی که نسبت به انتشار تصاویر سد لفور اقدام کرده وکیل گرفتیم.

وی یادآور شد: در بحث لواسان، خراب کردن ویلای دختر وزیر و بحث گویچاله استان مازندران نیز وکیل گرفتیم تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول