اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمریکا امروز در تقابل با نظام اسلامی دچار استیصال شده است

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: آمریکا امروز به‌شدت درگیر چالش و در تقابل با نظام جمهوری اسلامی، دچار استیصال شده است.

آمریکا امروز در تقابل با نظام اسلامی دچار استیصال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سردار حمید دامغانی پیش‌ از ظهر امروز در دیدار با شماری از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اظهار کرد: باید با بصیرت‌افزایی تلاش کرد تا مردم به سطح مناسبی از رشد، بالندگی و درک مسائل برسند که انتخاب‌هایشان، انتخاب‌های مناسبی باشد و منجر به آن چیزی شود که انتظار آن را دارند.

او گفت: ما در حال حاضر در جنگ ترکیبی هوشمند و بسیار پیچیده‌ دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران به سر می‌بریم و متأسفانه دشمن تمام هجمه خود را گذاشته و هم‌افزایی بین همه گروه‌های ضدانقلاب و مجموعه‌های معاند نظام اسلامی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: امروز دیگر با اقدامات تاکتیکی صرف نمی‌توان عمل کرد و باید در کنار اقدامات تاکتیکی هوشمندانه که در حال حاضر نیز مشغول به انجام آن هستیم تا راهبرد موردنظر در حوزه انقلاب و نظام اسلامی رقم بخورد، در حوزه راهبردی نیز دقیق عمل کنیم.

دامغانی بیان کرد: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته در حوزه تاکتیکی زحماتی زیادی را برای ما ایجاد کرده است؛ اما در حال حاضر در حوزه راهبردی، نسبت به ۴۰ سال قبل، انقلاب اسلامی در منطقه و در جهان به نفوذ و گسترش بسیار زیادی دست یافته است.

او گفت: در مقابل این توفیقات، آمریکا سیطره و هژمونی خود را در منطقه و سطح بین‌المللی تا حدود زیادی از دست رفته می‌بیند و دچار ضعف عمده شده است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نشانه دقیقی از افول آمریکا که احساسی هم نباشد و مصداق درستی داشته باشد ببینیم، همین مسائلی است که این روزها برای دولت این کشور اتفاق می‌افتد.

دامغانی اضافه کرد: آمریکا داعیه حکومت جهانی را داشت و نرم‌افزار لیبرال- دموکراسی درست کرد که خودشان مطرح کردند، پایان تاریخ است و نرم‌افزاری بهتر از این برای اداره کشور و جامعه نداریم!

او اضافه کرد: آن‌ها در نظر داشتند تا با این نرم‌افزار و نهادسازی در همه عرصه‌ها همچون ایجاد شورای امنیت، بانک جهانی و مجموعه‌های محیط‌زیستی، قانون‌سازی، نوشتن معاهده و ... اتفاقات خوبی را به نفع خودشان را رقم بزنند تا بتوانند جهان را اداره کنند و کدخدای این جهان هم آمریکا باشد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی همه این اهداف را دچار مخاطره و شکست کرد و آمریکایی‌ها اکنون دچار چالش شده‌اند و دیگر بر جهان تسلط ندارند، از این نهادها خارج شده‌اند و اعتبار این نهادهایی که خودشان درست کرده‌اند، را هم از بین برده‌اند.

دامغانی بیان کرد: امروز آمریکا به داخل خودش بازمی‌گردد؛ واقع امر این بوده که آمریکا به‌شدت درگیر چالش و در تقابل با نظام جمهوری اسلامی، دچار استیصال شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول