اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت کاروان جهادی اربعین در زنجان

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از فعالیت کاروان جهادی اربعین در مناطق محروم استان در ایام اربعین طی 6 روز کاری خبر داد و گفت: این کاروان در دو بخش بهداشتی، درمانی و فرهنگی فعالیت کرده است.

فعالیت کاروان جهادی اربعین در زنجان

مهدی ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود، علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین در سال‌جاری از این کار بازماندند، اظهار کرد: در این راستا و برای ابراز ارادت به سیدالشهدا کاروان جهادی اربعین در مناطق محروم حضور یافته و خدماتی ارائه کردند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه کاروان جهادی اربعین حاضر شده در مناطق محروم در دو بخش بهداشتی، درمانی و فرهنگی فعالیت کرده است، تصریح کرد: «جزیمق و کلهین» در قره‌پشتلو و «قیاسیه، اسدآباد، بوئین و ترنگین در سلطانیه، روستاهایی بودند که کاروان جهادی اربعین در آن‌ها حاضر و خدماتی را ارائه کردند. 

وی ویزیت رایگان، عرضه و توزیع دارو، اقلام پزشکی و ارائه آموزش‌های بهداشتی را از جمله خدمات بخش بهداشت و درمانی کاروان جهادی اربعین اعلام کرد.

ایمانی ادامه  داد: احیای حال و هوای اربعین تبیین مبانی اربعین، برگزاری آئین مذهبی شامل زیارت توسل و عاشورا و کار با کودکان 6 تا 12 سال را از جمله اقدامات بخش فرهنگی کاروان جهادی اربعین بوده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعضای کاروان جهادی اربعین را 35 نفر اعلام و تصریح کرد: 15 نفر از اعضا، در سفرهای انجام شده گروه را همراهی می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط، اسکان برای اعضای گروه در سفرهای انجام شده ممنوع بوده است، افزود: سفرهای کاروان جهادی اربعین، به صورت یک روزه برنامه‌ریزی شده است.

ایمانی مدت زمان اجرای طرح کاروان جهادی اربعین را 6 روز اعلام کرد و گفت: این طرح از تاریخ 10 تا 18 مهرماه و در روستاهای دارای جمعیت 50 تا یک هزار نفره عملیاتی شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول