اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

حمایت‌های شما از چهار میلیون امضا گذشت/ وعده نمایندگان برای پی‌گیری مطالبات مردم در «فارس من»

حمایت‌های شما از «فارس من» از چهار میلیون امضا گذشت؛ به‌ همین مناسبت سراغ نمایندگان مجلس رفتیم تا از آن‌ها برای پی‌گیری مطالبات مردم قول همکاری بگیریم.

حمایت‌های شما از چهار میلیون امضا گذشت/ وعده نمایندگان برای پی‌گیری مطالبات مردم در «فارس من»

به گزارش خبرگزاری فارس؛ حمایت‌های شما از «فارس من» حالا به بیش‌تر از چهار میلیون امضا رسیده است. موضوعی که مسؤلیت خبرگزاری را در پیگیری پویش‌های شما سخت‌تر از همیشه خواهد کرد. همان‌طور که وعده بود، داغ‌ترین مطالبات شما را به مجلس خواهیم برد. برای همین به‌مناسبت چهارمین میلیون امضای فارس من به سراغ نمایندگان مردم رفتیم؛ تا در جریان ایده‌ها و نظراتشان قرار گرفته و برای پیگیری‌های بیشتر در صحن علنی قول بگیریم.

 

نمایندگان رشت، نیشابور و کاشان درباره فارس من چه‌گفتند؟/ وعده نماینده تهران برای پیگیری

اصلاً مهم‌ترین وظیفه اهالی بهارستان پیگیری مطالبات شما است؛ نمایندگان مردم از هر شهر یا دیاری که هستند، برای رفع‌ و رجوع امورات موکلان‌شان تلاش می‌کنند. کسانی که طبعاً به آرای تک‌تک‌شان برای موفقیت در انتخابات نیاز دارند. مطالبات مردم حالا از گوشه‌گوشه ایران روی «فارس من» کاملاً در دسترس است. البته که این بانک اطلاعاتی بهترین مرجع برای شناخت مشکلات هر تکه از جغرافیای این سرزمین است.

 

همین موضوع را با احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت و فاطمه قاسم‌پور نماینده پایتخت‌نشین‌ها در میان گذاشتیم؛ رویکرد همه‌شان حسابی مثبت بود. نماینده نیشابور مثلاً از ضرورت ارتباط «دوسویه» مردم و مسؤلان در رسانه‌ها گفت و ساداتی‌نژاد از فارس من بابت رساندن صدای مردم به نماینده‌ها تشکر کرد. خانم قاسم‌پور هم وعده کرد مطالبات ثبت‌شده تهرانی‌ها در سامانه را پیگیری کند. 

 

 

البته که مطالبات مردم از تک‌تک این شهرها در «فارس من» کم نیست؛ آن‌طور که از نماینده‌هایشان در بهارستان قول گرفتیم، داغ‌ترین آن‌ها را برای پیگیری در صحن علنی ارسال خواهیم کرد. منتظر مطالبات پرامضای شما از گوشه‌گوشه ایران زیبا هستیم.

 

اعلام آمادگی نمایندگان شازند، اراک، هرسین و خرم‌آباد برای پیگیری مطالبات در مجلس

«فارس من» حالا آینه تمام‌نمای مشکلات مردم است؛ تب‌سنج اجتماع است. وقتی سوژه‌ای داغ می‌شود، یعنی مشکلی هست، یک‌جای کار می‌لنگد. البته که مشکل را پیش از آن‌که بحران درست نکرده باید پیگیری کرد. هرچه توانستیم تلاش کردیم این پیگیری‌ها منحصر به مطالبات اهالی پایتخت نباشد. برای همین سوژه‌های شما از گوشه‌گوشه ایران عزیز جمع‌آوری و پیگیری کردیم.

 

احمدی بیغش نماینده مردم شازند، علی رضایی نماینده مردم هرسین، آصفری نماینده مردم اراک و ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد دیگر نمایندگانی بودند که مقابل دوربین «فارس من» حاضر شدند. احمدی‌بیغش ابتکار خبرگزاری فارس را اقدامی «قابل تقدیر» ارزیابی کرد. چرا که با راه‌اندازی این سامانه توانست یک پل ارتباطی میان مردم، رسانه‌ها و مسؤلین ایجاد کند.

 

آصفری نماینده مردم اراک اما «فارس من» را از این بابت ارزشمند می‌دانست که می‌تواند مسؤلین را در راستای مشکلات واقعی جامعه «ملزم به پاسخگویی» کند. نماینده مردم هرسین هم معتقد است این سامانه هم می‌تواند در راستای شناسایی مسائل حوزه انتخابی و هم در راستای شفافیت هرچه بیشتر پارلمان، عصای دست نمایندگان باشد. ویس‌کرمی هم برای پیگیری مطالبات ثبت‌شده در حوزه استان لرستان اعلام آمادگی کرد؛ ببینیم:

 

 

مطالبات شما در «فارس من» دسته‌بندی شده است؛ می‌توان به تفکیک موضوع یا حتی جغرافیا تک‌تک آن‌ها را تماشا کرد. البته که این کار را برای رسیدگی و پیگیری آن‌ها ساده می‌کند. همکاران من در گروه پارلمان خبرگزاری حتماً داغ‌ترین آن‌ها را برای پیگیری به‌دست نمایندگان شما در مجلس شورا خواهند رساند. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید.

 

با نظرات نمایندگان تهران، قم و خمین درباره سامانه مطالبات مردمی فارس من آشنا شوید

اهالی بهارستان برای پیگیری مطالبات شما پای کارند؛ این را خیلی‌هاشان مقابل دوربین «فارس من» قول دادند. سامانه در اختیار شما است؛ به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید آن‌چه را در ذهن دارید بزرگ‌ترین خبرگزاری کشور منتشر کنید. البته که اولویت پیگیری با داغ‌ترین سوژه‌ها است. بالاترین امضاها در مجلس پیگیری خواهد شد. برای همین نباید از اشتراک‌گذاری کمپین در شبکه‌های اجتماعی غافل شوید!

 

ایده‌های علیرضا زاکانی نماینده مردم قم، محسن دهنوی و احمد نادری نمایندگان مردم تهران و علیرضا نظری نماینده مردم خمین را هم جویا شدیم. زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد داد تا «فارس من» را بعنوان یکی از ساز و کارهای ورودی مطالبات مردم برای مجلس تعیین کنند. احمد نادری نماینده تهران هم گفت معمولاً روند مطالبات مردم را در این سامانه دنبال می‌کند.

 

آقای نظری نماینده مردم خمین هم معتقد است فراوانی مطالبات و امضاهای مردم در «فارس من» می‌تواند بخوبی اولویت‌های جامعه را تعیین کند. وی هم‌چنین وعده کرد پرامضاترین پویش‌های سامانه را به‌سهم خود در مجلس پیگیری خواهد کرد. سید محسن دهنوی دیگر نماینده مردم تهران هم قول داد آن بخشی از مطالبات را که بتواند پیگیری کرده و نتایج این پیگیری‌ها را خیلی شفاف از طریق خبرگزاری فارس منتشر کند. ببینیم؛

 

 

برای انتشار مطالبات‌تان در «فارس من» تنها ۳ گام ساده پیش رو دارید؛ کافی است برای کمپین خود یک عنوان جذاب، توضیحات مناسب و مستندات مرتبط(عکس، فیلم و غیره) فراهم کنید. روند انتشار این پویش‌ها در سامانه چندان طولانی نیست. پیگیری آن‌ها بعد از آن اما مستقیماً مرتبط با حمایت‌ها و امضاهای مکتسبه است.

 

وعده نمایندگان قزوین، تهران، ساری و شیراز برای همکاری با فارس من

فارس من آمد تا صدای مردم باشد؛ تا پایانی باشد بر انحصار تک‌گویی مسؤلان در رسانه‌ها. بنا است هرچه بیشتر تولیدات و محتوای خبرگزاری به خواست و نیازهای واقعی شما نزدیک شود. البته که همراهی نمایندگان شما در بهارستان با رسانه می‌تواند روند همین پیگیری‌ها را کوتاه‌تر کند. برای همین وعده کرده‌ایم داغ‌ترین پویش‌ها را به مجلس ببریم؛ حتماً همراهی پیوست اهالی بهارستان به این پویش‌ها شانس موفقیت‌شان را اضافه خواهد کرد.

 

از لطف‌الله سیاهکلی نماینده قزوین، علی بابایی نماینده ساری، جعفر قادری نماینده شیراز و اقبال شاکری نماینده تهران هم برای پیوستن به جریان پیگیری‌های «فارس من» دعوت شد. استقبال کردند. مثلاً نماینده قزوین زیرساخت‌های ایجادشده در این سامانه برای جمع‌آوری مطالبات را برای حوزه انتخابیه خود «بسیار ارزشمند» توصیف کرده و از مردم خواست مشکلات‌شان را ثبت کنند. وی هم‌چنین قول پاسخگویی و پیگیری داد.

 

علی بابایی نماینده ساری هم رسانه‌ها را بعنوان نمایندگان افکار عمومی «ناظر» عملکرد مسؤلین ارزیابی کرد. وی هم‌چنین تأکید کرد همه باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند. قادری نماینده مردم شیراز هم فارس من را از این لحاظ ارزشمند توصیف کرد که می‌تواند یک عامل فشاری برای پاسخگو کردن مسؤلان اجرایی باشد. اقبال شاکری نماینده مردم تهران هم تقاضا کرد به‌خوبی و منظم مطالبات ثبت‌شده به دست نماینده‌ها برسد. ببینیم؛

 

 

آن روی سکه جمع‌آوری و ثبت مطالبات آن‌طور که اقبال شاکری نماینده تهران هم می‌گوید، رساندن آنها به‌دست نمایندگان است. اطمینان داشته باشید انجام خواهد شد؛ مطالبات شما داغ‌ترین آنها البته بدون شک برای نماینده‌های مجلس ارسال خواهد شد.

 

نمایندگان کرمانشاه، تهران و رودسر برای پیگیری مطالبات فارس من چه گفتند؟

فارس من میلیون‌ها عضو دارد و میلیون‌ها حمایت؛ تک‌تک این مطالبات، همه امضاهای شما روی چشم ما است. البته که داغ‌ترین آن‌ها را به مجلس خواهیم برد. حالا که حمایت‌های شما از سوژه‌های ثبت‌شده در سامانه تصاعدی رو به افزایش است، حتماً باید نماینده‌ها را برای موضوعات بیشتری پای کار آورد. همکاران من مشغول همین کارند؛ برای همین با تک‌تک‌شان برای همکاری و پیگیری رایزنی شد.

 

مثلاً عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه؛ یا زهره الهیان و رضا تقی‌پور نمایندگان مردم تهران و حجت‌الاسلام محمدصفری نماینده مردم رودسر. عبدالرضا مصری انتقال مطالبات مردم به مسؤلین را مهم‌ترین رسالت هر رسانه می‌داند. وی هم‌چنین اعلام کرد بسیار علاقمند است تا در این مسیر پیگیر پویش‌های شما باشد. زهره الهیان هم این تعامل میان فارس من و مجلس را برای تسریع در پیگیری و حل مشکلات مردم بسیار ضروری دانست.

 

نماینده مردم رودسر و املش هم تأکید کرد از ایده فارس من استقبال کرده و برای پیگیری مطالبات مردم کمک خواهد کرد. وی هم‌چنین قول داد از این ابزار برای حل مسائل نهایت بهره را ببرد. رضا تقی‌پور نماینده تهران هم گفت استفاده از ابتکاراتی مانند سامانه فارس من می‌تواند جلوی ریشه‌گرفتن مشکلات مردم را بگیرد. وی هم‌چنین از مسؤلین خواست تا در برنامه‌ریزی‌هایی که دارند، این موارد را هم لحاظ کنند. ببینیم؛

 

 

فارس من کدام مطالبات مردم را از نمایندگان پیگیری خواهد کرد؟

صدها مطالبه جدید روزانه در فارس من در حال بارگذاری است؛ البته که امکان پیگیری همه‌شان از طریق نمایندگان مجلس وجود ندارد. اولویت ما هم‌چنان که گفتیم، داغ بودن سوژه و حمایت‌های مردم از آن است. مثلاً چنان‌چه قبلاً گفته‌ایم، پویش‌هایی از جنس «مطالبه» درصورت جمع کردن ۵۰هزار امضا در صحن مجلس پیگیری خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع پویش‌ها و نصاب‌های لازم این گزارش را بخوانید.

فارس من در اختیار شما است؛ مسلماً همراهی نمایندگان برای پیگیری مطالبات شما ضروری است. اتفاق مبارکی که می‌تواند روند نتیجه گرفتن را تسریع کند. وعده ما روشن است؛ داغ‌ترین پویش‌ها را برای اهالی بهارستان ارسال خواهیم کرد. امضا جمع کردن و اشتراک‌گذاری بنابراین برای داغ کردن سوژه مهم‌ترین مسؤلیت شما است؛ اگر می‌خواهید نمایندگان مجلس هم پیگیر مطالبه شما باشند!

 

گزارش از محمد آزادی

انتهای پیام/ ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول