اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تحریم‌ها را در وزارت دفاع به هیچ حساب کرده‌ایم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ما از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم، گفت: در وزارت دفاع تحریم‌ها را به هیچ حساب کرده‌ایم.

تحریم‌ها را در وزارت دفاع به هیچ حساب کرده‌ایم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی بعد از ظهر امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه‌آهن تهران در حال برگزاری است. در این مراسم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: راه جهاد خودکفایی از سوی وزارت راه و راه‌آهن انتخاب شده است و خدا را شاکریم در این جهاد ما نیز مشارکت داریم.

امیر حاتمی ادامه داد: امروز گزینه اصلی روی میز ما در قبال دشمنی که با نهایت وحشیگری هر آنچه می‌تواند علیه ملت ایران انجام می‌دهد، خودکفایی است.

وی ادامه داد: ملت ایران این دشمنی را فراموش نمی‌کند که چگونه تروریسم اقتصادی وحشیانه علیه ملت ما تحمیل شده است، در شرایطی که بسیاری از کشورها به دارو، علم و فناوری دسترسی دارند، دشمن تلاش می‌کند ملت ما را از حق طبیعی خود محروم کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: در همه زمینه‌ها جهاد می‌کنیم. ما به عنوان بخش دفاعی کشور این اطمینان را می‌دهیم این راه را 40 ساله آمده‌ایم و می‌دانیم انتهای این مسیر افق روشنی است و در دهان دشمن خبیث خواهیم زد.

وی افزود: ما نه برای منفعت اقتصادی بلکه برای مشارکت در کنار راه‌آهن و وزارت راه هستیم.

امیر حاتمی اضافه کرد: دشمن 40 سال قبل خواست ما را در محرومیت قرار دهد و جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کردند و امروز هم کماکان ما را تحریم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما من در وزارت دفاع از کسی نشنیده‌ام که درباره تحریم صحبت کند و تحریم‌ها را به هیچ حساب کرده‌ایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: ما از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و وقتی قطارهای ما حرکت می‌کند یعنی از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم.

وی خطاب به مدیران راه‌آهن و وزارت راه گفت: ما با نهایت قوا در خدمت شما خواهیم بود و در کنار شما در این جهاد حضور داریم.

بنا بر این گزارش در این مراسم تفاهمنامه حمایت از ایجاد و توسعه همکاری‌های مشترک راهبردی توسط مدیرعامل راه‌آهن و معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با امضا رسید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول