اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آقای جهانگیری! شما باید پاسخ‌گوی وضع فوتبال باشید/ مدیران وزارت ورزش را استیضاح نه! از کشور بیرون کنند

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آقای جهانگیری! شما باید پاسخ‌گوی وضع فوتبال باشید که تاج را با دخالت به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کردید.

آقای جهانگیری! شما باید پاسخ‌گوی وضع فوتبال باشید/ مدیران وزارت ورزش را استیضاح نه! از کشور بیرون کنند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری دانشجو گفت‌وگویی با مصطفی آجرلو، مدیرعامل اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انجام داده است که بخش‌های مهم آن از نظرتان می‌گذرد.

مشکل اصلی در سوءمدیریت و عدم شفافیت است، نه ورود خارجی‌ها

- چرا آقایان به جای حمایت، در فوتبال دخالت می‌کنند؟ اگر فوتبال را صنعت نگاه کنیم، نمی‌توانیم برای آمدن یا نیامدن بازیکن و مربی تعیین تکلیف کنیم.

- اگر دوستان «قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی» را تصویب کردند تا یک هجمه داخلی را بردارند، به فوتبال کم‌لطفی کرده‌اند. فوتبال حرفه‌ای نیاز به نیروی داخلی و خارجی دارد تا بتواند گردش کند و به سمت جلو برود.

چون یک صندلی بالاتری داریم، باید در حوزه غیرتخصصی‌مان دخالت کنیم؟

- مسعود سلطانی‌فر دخالت‌های خیلی زیادی در حوزه فوتبال مخصوصا در دو تیم استقلال و پرسپولیس داشته است. اینکه سلطانی‌فر گفته نامه معرفی ویلموتس را فقط به فدراسیون فوتبال جهت اقدام و بررسی ارجاع داده است، دور از رفتار تخصصی و تعهد یک مدیر است.

- آیا چون یک علاقه‌مندی و یک صندلی بالاتری داریم، باید در حوزه غیرتخصصی‌مان دخالت کنیم؟ چون فوتبال برجستگی دارد، افراد بی‌میل نیستند که در آن دخالت کنند.

- علیرغم سیاست‌هایشان، مردم را نادیده می‌گیرند و به آنها پاسخگو نیستند. چه در تیم ملی، چه در استقلال و چه در پرسپولیس.

- وزیر ورزش همانطور که از پول‌های زیر و رو در استقلال و پرسپولیس خرج می‌کند و به دوستانش در این دو باشگاه سمت می‌دهد، باید به تمام فوتبال ایران و دیگر تیم‌ها اهمیت بدهد.

باید به ورزش کشور تسلیت گفت

- برای انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال که برگزاری آن به تعویق افتاد، علی‌نژاد (معاون وزارت ورزش) در جلسه‌ای پنهانی خطاب به سلطانی‌فر گفت که من ۱۰ رأی برای «محمدحسین قریب» جمع کرده‌ام! باید به ورزش کشور تسلیت گفت که علی‌نژاد در محضر مردم به دروغ از عدم دخالت در فوتبال صحبت می‌کند.

مدیران وزارت ورزش را استیضاح نه! از کشور بیرون کنند

- آقای علی‌نژاد! تو چه کاره‌ای که برای قریب رأی جمع می‌کنی؟ بعد در تلویزیون بگوید ما در فوتبال دخالت نمی‌کنیم. اینجا خط قرمز مدیریت ورزش در فوتبال است. اینها را استیضاح در مجلس کنند؟! نه، باید از ورزش کشور بیرون کنند. کسانی که به مردم راست نمی‌گویند و اد ابازی می‌کنند.

آقای جهانگیری! تاج با دخالت شما رئیس فدراسیون شد، پاسخگو باشید

- اوایل اردیبهشت و فروردین، در سالروز انتخابات فدراسیون فوتبال نامه‌ای به اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) نوشتم و گفتم در چنین روزی و با کمک شما و دخالت دولتی‌ها، مهدی تاج ۴ سال پیش رئیس فدراسیون فوتبال شد. الان تاج نیست، فدراسیون به صورت سرپرستی اداره می‌شود و این اوضاع فوتبال کشور است.

- اگر فکر می‌کنید که الان فقط تاج باید پاسخگو باشد، اشتباه می‌کنید. آقای جهانگیری! شما باید پاسخگوی وضع فوتبال باشید که تاج را با دخالت به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کردید. من و تاج رفیق هستیم اما حوزه کار در جمهوری اسلامی جدی است. تاج برایم پیام فرستاد که اگر جهانگیری پشت تو بود، کنار می‌رفتی؟ گفتم این ریاست فدراسیون نوش جانت، حداقل فوتبال را درست کن.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول