اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سازندگی بسیج در روستاها ادامه دارد/ کمک 21 میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در بوشهر

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی در ساخت مدارس یک و دو کلاسه، دیوارکشی و انجام تعمیرات و به‌سازی فضاها و تجهیزات آموزشی اقدامات خوبی انجام داده‌اند و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

سازندگی بسیج در روستاها ادامه دارد/ کمک 21 میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد مرادی در نشست هماهنگی با مسؤولان بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر برای پیگیری تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، اظهار داشت: برای ساخت مدرسه‌ای به نام حضرت سیدالشهدا در استان، 600 میلیون تومان برآورد شده که تا پایان ماه صفر خیرین می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

کمک 21 میلیاردی خیرین مدرسه ساز در بوشهر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه در این طرح حتی به‌اندازه هزینه یک آجر هم می‌توان مشارکت کرد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند نذورات اربعین و پایان صفر را از طریق سایت http://ajorbajor.ir/بوشهر برای کمک به مدرسه‌سازی اهدا کنند.

وی گفت: از ابتدای طرح آجر به آجر در استان بوشهر که از آغاز سال جاری شروع گردیده، 21 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک خیرین حقیقی و حقوقی جذب شده که انتظار می‌رود با فعالیت‌های صورت‌گرفته، تا پایان سال این کمک‌ها به 55 میلیارد تومان افزایش یابد.

ساخت مدارس روستایی به همت بسیج سازندگی

ذوالفقار عباسی فر در این نشست اظهار داشت: برکت کمک‌های کوچک مردمی در طرح "آجر به آجر"، نصیب همه جامعه می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: گروه‌های جهادی در ساخت مدارس یک و دو کلاسه، دیوارکشی و انجام تعمیرات و به‌سازی فضاها و تجهیزات آموزشی اقدامات خوبی انجام داده‌اند و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

مهراب کیانی رئیس بسیج دانش‌آموزی استان نیز بر همکاری با نوسازی مدارس استان در زمینه تعمیرات خصوصاً در طرح هجرت تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول