اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: مسکو میزبان نشست گروه‌های فلسطینی خواهد بود

یک مقام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که مسکو از میزبانی نشست رهبران گروه‌های فلسطینی به منظور تحکیم وحدت ملی و مقابله با توطئه‌ها برای نابودی مسئله فلسطین استقبال کرد.

حماس: مسکو میزبان نشست گروه‌های فلسطینی خواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز یکشنبه اعلام کرد که روسیه از میزبانی نشست رهبران گروه‌های فلسطینی استقبال کرد.

بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در صفحه کاربری خود در توییتر اعلام کرد: «در سفر ما به روسیه، میخائیل بوگدانوف فرستاده ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه تاکید کرد که کشورش از میزبانی نشست رهبران گروه‌های فلسطینی استقبال می‌کند».

ابومرزوق ادامه داد: این نشست به منظور پشتیبانی از وحدت ملی و مشارکت سیاسی فلسطین و مقابله با توطئه‌ها برای نابودی آرمان فلسطین است.

 حماس جمعه گذشته اعلام کرد که هیئتی از مقامات آن به منظور تکمیل روند گفت‌وگو و تقویت آشتی میان گروه‌های فلسطینی به مسکو رفته‌ است.

روسیه در آگوست گذشته (مرداد ماه) اعلام کرد که تصمیم دارد بزودی از گروه‌های فلسطینی برای برگزاری نشستی در مسکو در راستای تقویت آشتی میان فتح و حماس دعوت کند.

اخیرا حماس و فتح به دنبال ملاقات رهبرانشان با یکدیگر در کشورهای ترکیه، قطر و لبنان درصدد نزدیکی روابط با یکدیگر و رفع شکاف داخلی فلسطین به منظور برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین برآمدند.

انتهای پیام/ص
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول