اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاروان خودرویی حرم تا حرم در جهرم، همزمان با شهادت امام رضا(ع)

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم از برگزاری کاروان خودرویی حرم تا حرم در روز شهادت امام رضا(ع) در جهرم خبر داد.

کاروان خودرویی حرم تا حرم در جهرم، همزمان با شهادت امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، هادی بخشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند سالی در جهرم پیاده روی حرم تا حرم، از امامزاده حسین(ع) تا امامزاده فضل ابن موسی (ع) داشتیم که امسال بنا به شرایط کرونا، به جای کاروان پیاده‌ر‌وی، حرکت خودرویی خواهیم داشت.

وی افزود: این برنامه با مجوز ستاد شهرستانی کرونا و به صورت کاروان عزاداری سواره در روز شهادت امام رضا (ع) در جهرم برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم با بیان اینکه سبک زندگی به دلایل ویروس کرونا متفاوت شده است، بیان داشت:نوع و شیوه عزاداری‌ها ما هم به دلیل به دلیل شرایط جامعه تغییر کرده و امسال اکثر برنامه ها با یک سبک متفاوت و جدید در حال انجام است که امیدواریم با تغییر شیوه سبک عزدادری ها بتوانیم در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مجموعه بهداشت و درمان شهرمان کمک کنیم. 

بخشی گفت: کاروان خودرویی در روز ۲۸ صفر، ساعت 3 عصر از محل امامزاده حسین (ع) آغاز خواهد شد و با یک شیوه و نظم خاص به حرم امزاده فصل ابن موسی(ع) خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه پارسال در مسیر ۷۰ موکب مستقر بودند، خاطر نشان کرد: امسال هم موکب‌ها در مسیر مستقر خواهند بود اما با یک شیوه دیگر و توزیع پذیرایی باید بسته بندی شده باشد ‌و توزیع چای و شربت نخواهیم داشت.

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم در پایان گفت: اعضای موکب باید نهایت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام دهند و با ماسک و دستکش مشغول فعالیت توزیع بسته‌ها باشند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول