اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

5 هزار دانش‌آموز سقزی از داشتن گوشی هوشمند محرومند

مدیر آموزش و پروذش شهرستان سقز گفت: 5 هزار دانش‌آموز سقزی توانایی خرید تهیه تبلت یا گوشی هوشمند را برای استفاده از برنامه‌های شاد و موزشی تحصیلی ندارند.

5 هزار دانش‌آموز سقزی از داشتن گوشی هوشمند محرومند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فیروز عارفی صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای برنامه پویش سراسری «لبخند رضایت» که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش سقز برگزار شد اظهار داشت: هم اکنون 5 هزار دانش‌آموز سقزی، ناتوان از تهیه تبلت یا گوشی هوشمند هستند تا از طریق آن بتوانند از برنامه شاد استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش سقز ادامه داد: بر اساس خوداظهاری دانش‌آموزان، والدین ۵ هزار نفر از محصلان این شهرستان، توانایی مالی برای خرید گوشی یا تبلت برای استفاده از برنامه شاد ندارند و این خود یک مشکل اساسی است.

عارفی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، از طریق کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این برنامه، گوشی یا تبلت برای دانش‌آموزان تهیه می‌شود.

وی عنوان کرد: به تازگی فرهنگیان این شهرستان ۱۵۰ میلیون تومان در قالب صندوق امداد دانش‌آموزی برای کمک به محصلان نیازمند، مساعدت کرده‌اند.

عارفی با بیان اینکه جزئیات نحوه مشارکت در این پویش به زودی اعلام می‌شود، یادآور شد: مرحله دوم لبخند رضایت از امروز آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه، کمک‌های مردم، خیران و فرهنگیان را جمع‌آوری می‌کند.

وی ادامه داد: جامعه آماری دانش‌آموزی برای برخورداری از کمک‌های مردمی شناسایی شده است.

عارفی بیان کرد: دو جوان نیک‌اندیش به نام‌های گلاله اسلامی و جمال حسینی ۱۰ هزار ماسک خانگی را تهیه و به صورت رایگان برای توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند به آموزش و پرورش تحویل دادند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول