اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طرح بازگشایی مدارس تعزیرات حکومتی پایان یافت/ کشف 69 مورد تخلف در چهارمحال و بختیاری

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از پایان یافتن طرح بازگشایی مدارس در استان خبر داد و گفت: در این راستا 588 گشت مشترک انجام شده و 69 مورد تخلف احصا شده است.

طرح بازگشایی مدارس  تعزیرات حکومتی پایان یافت/ کشف 69 مورد تخلف در چهارمحال و بختیاری

قاسم رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اتمام طرح بازگشایی مدارس و بازرسی‌های انجام شده گفت: این طرح از یکم شهریورماه آغاز شد و تا 15 مهرماه جاری ادامه داشت که در این راستا 588 گشت مشترک انجام شده و 69 مورد دارای تخلف بوده‌ است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 269 واحد بدون تخلف در این بازه زمانی وجود داشته و 50 مورد نیز منجر به تذکر شد که تعزیرات حکومتی به صورت مستقیم در قالب گشت‌های مشترک حضور داشته‌ است.

رفیعی توضیح داد: در بخش کالا و خدمات 713 مورد پرونده وجود داشته که 560 فقره پرونده مختومه شده و از این تعداد 3 میلیارد ریال محکومیت متخلفین بوده است.

وی در رابطه با پرونده‌های بهداشتی بیان کرد: 358 فقره پرونده در این زمینه واصل شده که 343 فقره پرونده مختومه شده و بالغ بر یک میلیارد ریال هم محکومیت متخلفین بوده است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز، 148 فقره پرونده وارده وجود داشت، 110 پرونده منجر به محکومیت شده و بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز محکومیت متخلفین بود.

انتهای پیام/68031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول