اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ادامه ممنوعیت نصب چادر در سواحل و پارک‌های استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در راستای حفظ سلامت و رعایت موارد بهداشتی چادر زدن در پارک‌ها و در کنار سواحل از شمال تا جنوب استان تا زمانی که وضعیت بیماری به این صورت روند افزایشی دارد همچنان ممنوع است.

ادامه ممنوعیت نصب چادر در سواحل و پارک‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: باز بودن سواحل برای استفاده مردم در گرو رعایت فاصله اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است در غیر اینصورت مجبور به بستن سواحل هستیم.

استاندار بوشهر گفت: در راستای حفظ سلامت و رعایت موارد بهداشتی چادر زدن در پارک‌ها  و در کنار سواحل از شمال تا جنوب استان تا زمانی که وضعیت بیماری به این صورت روند افزایشی دارد همچنان ممنوع است.

وی در خصوص فعالیت تالارهای پذیرایی گفت: باید با دستورالعمل‌های مشخص و نظارت لازم تالارهای پذیرایی را کنترل و اجازه فعالیت به آنها داده شود چون در غیر اینصورت بسیاری از مراسم‌ها در خانه‌ها برگزار می‌شود که این خود به شیوع بیماری کمک می‌کند.

گراوند برضرورت کنترل دستورالعمل‌های بهداشتی در مطب‌ها، داروخانه‌ها، دفاتر پیشخوان، تعطیلی ۲ هفته‌ای هرکلاس درسی که معلم و دانش آموزان آن مبتلا به بیماری شدند و ملاقات مجازی زندانیان تاکید کرد.

هزینه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، از دست دادن عزیزانمان است

استاندار بوشهر با بیان اینکه افزایش روند ابتلا و بستری در بیمارستان‌ها به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است گفت: هزینه توجه و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی امروز، از دست دادن عزیزانمان است. 

وی هدف از اعمال محدودیت‌های اخیر را کنترل هر چه بیشتر بیماری و کمک به بازتوانی بیمارستان‌ها و آماده کردن امکانات بیمارستانی دانست و گفت: در صورت نیاز این محدودیت‌ها تمدید خواهند شد.

گراوند با اشاره به تعطیل نشدن برخی صنف‌ها با اجرای محدودیت‌های اخیر و ادامه فعالیت‌های اقتصادی گفت: براساس گزارش مثبت بازرسان، صنف‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کرده‌اند از جمله آرایشگاه‌ها تعطیل نشده‌اند.

استاندار بوشهر گفت: هرجا صنف‌ها و مردم خود به صورت مستقیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده باشند ما تمایلی برای ایجاد محددیت برای آنها نداریم.

وی با اشاره به دهه آخر صفر گفت: با توجه به شرایط سخت بیماری در استان‌های دیگر به خصوص مشهد مقدس و آمار بالای مبتلایان و بستری‌ها برگزاری هرگونه سفر و راهپیمایی به سمت این استان فراهم نیست. 

گراوند از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست به هر کارمندی که نشانه‌ای از بیماری داشت الزام کنند که آزمایش دهد و بعد از استراحت و درمان به محل کار خود بازگردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول