اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 33 هزار بسته معیشتی در رزمایش همدلی زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در قالب طرح احسان حسینی در مرحله دوم رزمایش همدلی توزیع شد.

توزیع 33 هزار بسته معیشتی در رزمایش همدلی زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه ۲۹ هزار خانوار زنجانی زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و هم‌افزایی آن با منابع و اعتبارات داخلی این نهاد خدمات موردنیاز گروه‌های مختلف مددجویی مورد حمایت به‌صورت اثربخش و هدفمند به آن‌ها ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی می‌تواند موجب افزایش مراجعات به این نهاد شود، افزود: با توجه به محدودیت‌ها، راهبرد کمیته امداد اجتماع‌ محور کردن فرآیند فقرزدایی و بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند است.

صفری با اشاره به اینکه مردم نیک‌اندیش استان زنجان همواره در طول انقلاب به‌خوبی نقش خود را ایفا و ولایتمداری و پایبندی خود به ارزش‌های نظام را با تقدیم فرزندان خود در دفاع از انقلاب اسلامی معنا بخشیده‌اند، ادامه داد: خیران و مردمان پایتخت شور و شعور حسینی امروز نیز در حوزه ایثارگری اجتماعی نقش‌آفرینی مؤثری داشته و با احساس تکلیف در انجام مسؤولیت اجتماعی در قبال نیازمندان مشارکت مطلوب و اثربخشی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در طول سال دارند.

وی ادامه داد: در سایۀ همین نگاه بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در قالب طرح احسان حسینی در مرحله دوم رزمایش همدلی تهیه و بین نیازمندان و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با تاکید بر الگوگیری از معیارها و مکتب مدیریتی امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری گفت: با پیروی از این مکتب با کار جهادی، حرکت با بصیرت، تفکر بسیجی، اعتماد به نفس و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها همگام همراه و ملازم با ولایت بودن می‌توان لذت خدمت جهادی را چشید و آن را در سفره نیازمندان و جامعه هدف جاری کرد.

وی در ادامه از فعالیت 112 مرکز نیکوکاری خبر داد و گفت: به‌ منظور بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و اجتماع‌ محور کردن فرآیند فقرزدایی ۱۱۲ مرکز نیکوکاری با نظارت کمیته امداد در سطح استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان فعالیت دارند.

صفری افزود: مردمی و اجتماع‌ محور کردن فرآیند فقرزدایی از راهبردهای اصلی و مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های مددجو با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه با هدف ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری تخصص محور از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در این بخش است، ادامه داد: باهدف ارائه خدمات تخصصی در قالب مسکن، امور تحصیلی و اشتغال ایجاد مراکز نیکوکاری سرپناه، مداد رنگی و کارآفرینی از برنامه‌های اصلی این نهاد در حوزه توسعه فعالیت مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول