اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سمنان با شیوه جدید برگزار می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت:‌ برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سمنان با توجه به شیوع ویروس کرونا با شیوه جدید برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سمنان با شیوه جدید برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری هفته پدافند غیرعامل در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، برنامه‌های ویژه هفته پدافند غیرعامل در سال جاری به سبک جدیدی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: همکاری مدیران ستادی برای برگزاری باشکوه هفته پدافند غیرعامل به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: نشست‌های تخصصی در سطح ملی و استانی در هفته پدافند غیرعامل امسال به‌صورت ارتباط تصویری برگزار خواهد بود.

کارخایی افزود: اقدام‌های خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در سال‌های گذشته در استان سمنان انجام شده است که این دستاوردهای به‌طور حتم برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

او گفت: روابط عمومی استانداری سمنان همانند سال‌های گذشته در قالب‌های مختلف گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل را برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد:‌با توجه به اینکه بحث پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از راهبردهای دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمن مطرح بوده، در این جلسه بر ایجاد پایداری، کاهش آسیب‌پذیری، مصون‌سازی و استمرار خدمت‌رسانی در شرایط خطر و بحران تأکید شد.

کارخایی اضافه کرد: هشتم آبان ۱۳۸۲ سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تشکیل پدافند غیرعامل در کشور بوده و در تقویم جمهوری اسلامی هشتم تا ۱۴ آبان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول