اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افزایش 260 درصدی نرخ بلیت هواپیما/ تهدیددفاتر خدمات مسافرتی توسط ایرلاین‌ها

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی اعلام کرد: دفاتر خدمات مسافرتی مجبور به اجرای دستور ایرلاین‌ها مبنی بر افزایش 260 درصدی نرخ بلیت هواپیما شده‌اند.

افزایش 260 درصدی نرخ بلیت هواپیما/ تهدیددفاتر خدمات مسافرتی توسط  ایرلاین‌ها

حرمت‌الله رفیعی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما در کشور، اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا وضعیت گردشگری در همه دنیا دچار اختلال شده و در کشور ما وضعیت بدتر است چرا که دولت نسبت به این موضوع اهمیت چندانی قائل نیست.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا آمار گردشگری بسیار اندک شده و افزایش نرخ بلیت هواپیما به شدت بر این مسأله دامن زده است و به نوعی این صنعت در حال له شدن و از بین رفتن است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با بیان اینکه متأسفانه نرخ بلیت هواپیما حدود 260 درصد افزایش یافته است، گفت: مردم در حال حاضر در بدترین شرایط اقتصادی به سر می‌برند حال این سؤال مطرح است که چرا باید اقدامات کارشناسی نشده انجام گیرد البته وزیر مربوطه هر چند که اعلام کرده است که افزایش نرخ بلیت هواپیما محمل قانونی ندارد و باطل است ولی ایرلاین‌ها در حال حاضر به دفاتر خدمات مسافرتی اعلام کرده‌اند افزایش نرخ 260 درصدی را لحاظ کنند.

رفیعی تصریح کرد: دستور ایرلاین‌ها اجرایی شده و دفاتر خدمات مسافرتی ملزم به رعایت آن هستند و اگر افزایش نرخ را لحاظ نکنند، سیستم و ارتباط آنها از سوی ایرلاین‌ها قطع می‌شود.

وی گفت: حکایت ایرلاین‌ها مشابه صنعت خودروسازی شده و با هر اتفاقی قیمت بلیت را می‌خواهند افزایش دهند ۱۰ هزار پرسنل سپر بلا قرار می‌گیرند و به ۸۰ میلیون نفر ظلم می‌شود. در حال حاضر بالاترین قیمت بلیت هواپیما در کشور ما انجام شده و مشابه این افزایش نرخ را نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول