اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم آسیب دیده از کرونا آبروی نظام اسلامی شده‌اند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه هدف پویش لبخند رضایت کمک به نیازمندان و به کارگیری ظرفیت مردمی و فرهنگیان است، گفت: مردمی که امروز بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلات معیشتی صدمه دیده‌اند با اقدامات خود به آبروی نظام در دنیا بدل شده‌اند.

مردم آسیب دیده از کرونا  آبروی نظام اسلامی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور صبح امروز در مراسم پویش سراسری لبخند رضایت در مجتمع امام خمینی(ره) اظهار کرد: یاری دین خدا خدمت به خلق خدا است و رهبری نیز فرمودند که بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و سرمایه نظام اسلامی مردم هستند و اگر مردم پای کار نباشند امیرالمؤمنین (ع) نیز نمی‌تواند حق روشن خود را به دست آورد.

وی گفت: امام نیز در ۱۲ بهمن ۵۷ فرمود به پشتوانه مردم دولت تعیین می‌کنم و امروز کرونا به یک فراگیری جهانی بدل شده است و کرونا نیز مزید بر علت مشکلات اقتصادی و معیشتی شد اما همین مردمی که در این روزها صدمه دیده‌اند امروز با اقدامات خود آبروی نظام اسلامی شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: پویش لبخند رضایت برای کمک به نیازمندان و به کارگیری ظرفیت مردمی است و انشاءالله امروز این پویش موج اول آن است و استمرار خواهد داشت و رهبری در گام دوم انقلاب مسؤولیت را بر عهده جوانان گذاشتند.

سردار مطهری ادامه داد: مأموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقاء نظام آموزشی و کارآمدی فرهنگیان عزیز به عنوان پایه ریزان تمدن اسلامی و افسران جنگ نرم ذیل اسناد بالادستی است و الگوی دفاع مقدس را انشاءالله خود فرهنگیان در آموزش و پرورش می‌آورند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول