اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

رشد 24 درصدی فروش در ایرانول/آمارها از شتاب سودآوری حکایت می‌کنند

شرکت نفت ایرانول در شش ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر هزار و 730 میلیارد تومان فروش محصول داشته که این عدد رشد 24 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

رشد 24 درصدی فروش در ایرانول/آمارها از شتاب سودآوری حکایت می‌کنند

اخبار شرکتها؛ شرکت نفت ایرانول گزارش عملکرد شهریورماه خود را در سامانه کدال منتشر کرد. مطابق با این گزارش، شرکت در ماه مذکور بالغ بر 441 میلیارد و 893 میلیون تومان فروش انواع محصول داشته که این عدد رشد 26 درصدی را نسبت به مرداد ماه نشان می‌دهد.

قابل ذکر است «شرانل» در مرداد ماه به میزان 350 میلیارد تومان فروش انواع محصول داشته است.

نکته قابل توجه در آمار فروش داخلی «شرانل»، جهش 84 درصدی مبلغ فروش شرکت در شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

در این بین مبلغ فروش داخلی شرکت در شهریورماه برابر با 314 میلیارد و 200 میلیون تومان گزارش شده که در مردادماه این عدد 236 میلیارد تومان اعلام شد ه بود که 33 درصد افزایش یافته است.

همچنین فروش صادراتی ایرانول در شهریور ماه بالغ بر 127 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که نسبت به مردادماه افزایش و رشد 12 درصدی و نسبت به شهریور سال گذشته رشد 41 درصدی را نشان می‌دهد.

در مجموع «شرانل» از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ بر هزار و 730 میلیارد تومان فروش انواع محصول را به ثبت رسانده است که از این میزان هزار و 288 میلیارد تومان به فروش داخلی و 442 میلیارد تومان به فروش صادراتی اختصاص یافته است که در کل رشد 24 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول