اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای پویش سراسری لبخند رضایت در کردستان

پویش سراسری لبخند با محوریت مدارس محروم در استان کردستان اجرا شد.

اجرای پویش سراسری لبخند رضایت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی بعدازظهر امروز در مراسم آغاز به کار این پویش در استان کردستان که در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در زمینه رزمایش کمک‌های مومنانه موفق عمل کرده و اکنون با تجربه موفق این رزمایش در استان شاهد اجرای پویش لبخند رضایت هستیم.

وی با بیان اینکه امروز اقدامات خیرخواهانه مردم و کمک مومنانه در قالب لبخند رضایت ادامه دارد، افزود: تداوم فعالیت‌های در قالب پویش لبخند موجب رفع مشکلات برخی مدارس مناطق محروم خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه شاهد انسجام هرچه بیشتر اقدامات خیرخواهانه در کشور بودیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ مصرف گرایی در جامعه ریشه دوانده است، اعلام کرد: همین امر موجب تحمیل هزینه‌های مازاد بر خانواده‌ها شده است و در کنار این مبحث نیز تحریم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت‌های ضعیف نیز بر این مشکلات افزوده است.

قربانی اعلام کرد: متاسفانه شاهد افراد بی‌‌بضاعت فراوانی در جامعه هستیم و نیاز است که همه خیرین و متولیان در خصوص کمک به این نیازمندان احساس مسوولیت کنند.

بسیج فرهنگیان تولید ماسک رایگان را در دستورکار قرار داد

رییس بسیج فرهنگیان استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه 29 گروه جهادی فرهنگیان در استان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی می‌کنند، اظهارکرد: بسیج فرهنگیان در راستای نهضت کمک مومنانه شروع به کار کرد و تولید و توزیع رایگان ماسک در مناطق محروم استان را در دستور کار قرار داد.

محمد مومنی افزود: همزمان با دهه آخر صفر و همگام با سراسر کشور پویش لبخند رضایت در نقاط محروم و حاشیه‌ای شهرهای مختلف استان آغاز شده است و امیدواریم با مشارکت خیرین استان بتوانیم لبخند را بر لبان دانش‌آموزان نیازمند بیاوریم.

 

توزیع 17 هزار ماسک رایگان بین دانش‌آموزان مناطق محروم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم به اقدامات انجام شده بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی این ناحیه در خصوص مقابله با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه پرداخت و گفت: افتتاح دو کارگاه تولید ماسک، توزیع ۱۷ هزار ماسک در بین دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه‌ای سنندج از اقدامات انجام شده است.

حسن عسگری بیان کرد: همچنین توزیع دو هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی، توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین دانش‌آموزان مناطق حاشیه نشین نیز توسط بسیج سپاه سنندج صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: کمک‌های مومنانه با مشارکت خیرین سنندجی همچنان ادامه دارد و بدون شک در قالب پویش لبخند رضایت نیز شاهد حمایت‌های خیرین و نیک‌اندیشان استان خواهیم بود.

پویش سراسری کمک مومنانه با نام لبخند رضایت با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این پویش تحقق منویات مقام معطم رهبری در زمینه نهادینه کردن فرهنگ محرومیت‌زدایی و کمک به همنوعان و رفع بخشی از مشکلات آنهاست.

 

در پایان این مراسم از فرهنگیان جهادگر در دوران شیوع ویروس کرونا تجلیل شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول