اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

برای ارائه خدمات مخابراتی هزینه ای دریافت نمی شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ گونه دریافت هزینه ای به صورت مستقل از سمت پرسنل یا پیمانکاران مخابراتی در قبال ارائه خدمات دریافت نمی شود.

برای ارائه خدمات مخابراتی هزینه ای دریافت نمی شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت مخابرات ایران ، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه هیچ گونه دریافت هزینه ای به صورت مستقل از سمت پرسنل یا پیمانکاران مخابراتی در قبال ارائه خدمات دریافت نمی شود، گفت: مشتریان توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی، بابت سرویس های مخابراتی، پرداختی به حساب شخصی افراد صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه این شرکت تمام مبالغ دریافتی در قبال خدمات را به صورت واریز به درگاه های مشخص شده دریافت می کند، افزود: موارد پرداختی در حوزه های مختلف اعم از ثابت و دیتا مانند خدمات مختلف تلفن ثابت اعم از خرابی و وصل ارتباط ودیگر خدمات و همچنین، برقراری ارتباط اینترنت در بخش هایADSL، VDSL و FTTH و دیگر موارد، تماما به صورت واریز به حساب ها و درگاه های مشخص شده شرکت مخابرات ایران انجام می شود .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایرانادامه داد: مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور علاوه بر پرهیز از واریز هرگونه مبلغی به نام اشخاص در قبال ارائه خدمات مخابراتی، در صورت مشاهده موارد مغایر با مساله یاد شده، آن را به حوزه بازرسی شرکت مخابرات ایران و یا از طریق سامانه ارتباط مردمی شرکت مخابرات با شماره تماس ۲۰۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول