اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه| ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط بسیجیان شرق شیراز توزیع می‌شود

۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با مبلغی بیش از ۸ میلیارد تومان در نقاط محروم شرق شیراز توزیع می‌شود.

تداوم کمک‌های مومنانه| ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط بسیجیان شرق شیراز توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه  احمد بن موسی (ع) شیراز در روند بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شرق شیراز ضمن تسلیت ایام دهه پایانی صفر و وفات حضرت رسول اعظم (ص) با اشاره به امتداد کمک های مومنانه بسیجیان و خیرین شرق شیراز، خبر از توزیع بسته‌های متنوع معیشتی و بهداشتی در روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه با مبلغی بیش از ۸ میلیارد تومان داد.

خسروانی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و فشاری که بر آحاد جامعه وارد می شود، این کمک ها را در امتداد حضور دائمی بسیج و سپاه در کنار مردم و مستضعفین جامعه برشمرد که اکنون در عرصه محرومیت‌زدایی و کمک مستقیم به قشرهای آسیب پذیر جامعه با حفظ شان و کرامت آنها صورت می گیرد.

وی افزود: این کمک‌ها، با هدف همراهی دولت در یاری اقشار مختلف جامعه جمع آوری شده و بسیج به رسم امانت آنان را به افرادی که از قبل شناسایی شده اند، همچون دوره های گذشته تقدیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) ضمن بر شمردن انواع خدمات صورت گرفته از ابتدای کرونا، از جمله این کمک ها را توزیع ۴۵۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان ذکر کرد که جهت دانش آموزان شرق شیراز که در مناطق حاشیه ای و محروم قرار دارند، اختصاص می‌یابد.

خسروانی اضافه کرد: همچنین 2 هزار سری البسه و کفش نیز به ارزش جمعی ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر کمک هایی است که تماما از محصولات ایرانی بوده و در راستای رفع محرومیت در قالب این رزمایش توزیع می گردد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی با مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش جمعی در کنار توزیع ۸۰ سری جهیزیه که هر کدام ۳۰ میلیون تومان ارزش داشته همچنین توزیع ۳۰ دستگاه موبایل و تبلت و کمک به به روزرسانی ۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند جهت استفاده در آموزش مجازی که با همت بسیج اصناف این ناحیه صورت می گیرد، از دیگر خدماتی است که انتظار می‌رود سبب برقراری عدالت آموزشی جهت خانواده های نیازمند گردد.

 خسروانی گفت: مراسم رسمی توزیع این کمک ها و خدمات همچنین بازدید مسئولین استانی از آن روز چهارشنبه است که حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) میزبان جهادگران بسیجی و این اقلام و برگزاری مراسم تقدیر از خیرین خواهد بود تا نشان داده شود آنچه بیان می شود، در عمل محقق خواهد شد.

وی با تشکر از همه ارگان ها و خیرین در همکاری با سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام، از خیرین دعوت کرد که می توانند با همکاری حوزه های تابعه این رده در شرق شیراز، امتداد این چنین اقدامات نیکو را تسریع ببخشند.

انتهای پیام/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول