اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فیلم سینمایی «بدون همه چیز» در گرمسار ساخته می‌شود

فیلم سینمایی «بدون همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی در گرمسار ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی «بدون همه چیز» در گرمسار ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های گرمسار و آرادان ظهر امروز از مراحل ضبط و تصویربرداری فیلم سینمایی «بدون همه چیز» بازدید کردند.

نعمت‌الله قنبری‌نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در جریان این بازدید گفت: شهرستان گرمسار از ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی در زمینه هنرهای نمایشی برخوردار است و برخی از هنرمندان این شهرستان در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت دارند.

وی ضمن تقدیر از عوامل این فیلم سینمایی به جهت انتخاب شهرستان گرمسار به‌عنوان محل فیلم‌برداری بخشی از فیلم خاطرنشان کرد: امیدواریم این فیلم سینمایی پس از اکران با استقبال مردم و علاقه‌مندان به هنر مواجه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار تأکید کرد: تمام سعی و تلاش ما این است تا بتوانیم شرایط لازم برای ضبط این فیلم سینمایی در شهرستان گرمسار را فراهم کنیم و در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 محسن قرایی، کارگردان فیلم سینمایی «بدون همه چیز» نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تعامل بسیار خوب مردم و مسؤولان شهرستان گرمسار تصریح کرد: استعدادهای فراوانی در زمینه بازیگری در این شهرستان وجود دارد و با حمایت و پرورش این استعدادها در سال‌های آینده شاهد درخشش و شکوفایی این استعدادها در سطح ملی خواهیم بود.

فیلم سینمایی «بدون همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و بازی هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون همچون پرویز پرستویی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، لاله مرزبان و... با موضوع اجتماعی در شهرستان گرمسار در حال ضبط و فیلم‌برداری است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول