اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مسجدی‌ها ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان می‌رسانند

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.

مسجدی‌ها ۵۰ هزار بسته گوشت به نیازمندان می‌رسانند

سعید سعادتی، معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این کانون‌ها با مشارکت برنامه «سمت خدا» (شبکه سوم سیما) و موسسه حضرت خدیجه (س)، پویشی را برای تهیه و توزیع گوشت میان نیازمندان اجرایی کردند.

وی با اشاره به اینکه در این پویش بناست به هرخانواده بسته گوشت یک و نیم کیلوگرمی توزیع شود، تصریح کرد: به هر استان میانگین ۱۵۰۰ بسته گوشت خواهد رسید که با همت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با حضور امام جمعه و استانداران میان نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود.

سعادتی گفت: این طرح در دهه پایانی ماه صفر و مناسبت‌هایی همچون وفات حضرت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) و بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه باتوجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی شده است که برای اجرای آن مردم، نمازگزاران مساجد و خیرین کمک‌رسان کردند و الحمدلله در مجموع ۵۰ هزار بسته گوشت تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: شناسایی نیازمندان در استان‌ها توسط اعضای کانون‌های مساجد صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول