اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ممانعت از افزایش خودسرانه قیمت کالاها در جهرم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم، هرگونه افزایش قیمت به صورت خودسرانه توسط کسبه و بازاریان شهرستان جهرم را ممنوع کرد.

ممانعت از افزایش خودسرانه قیمت کالاها در جهرم

بهنام اتحاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: نوسانات اخیر بازار از دید مسئولین پوشیده نیست اما جهت رفاه حال شهروندان و مصرف‌کنندگان مواردی را به جد دنبال خواهیم کرد و این فرصت را نخواهیم داد که از این نوسانات سواستفاده صورت بگیرد.

 وی با بیان اینکه کسبه و واحدهای صنفی از هرگونه افزایش قیمت به صورت خودسرانه خودداری کنند، افزود: از این پس در صورت هرگونه افزایش قیمت به صورت سراسری و یا از طریق نمایندگی‌ها، تمام واحدهای صنفی و کسبه شهرستان جهرم باید مراتب را با مستندات به اطلاع اتحادیه‌های مربوطه خود برسانند تا پس از بررسی و استعلامات لازم و با تأیید اتحادیه، افزایش قیمت صورت بگیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم ضمن تقاضا از همه فروشندگان و توزیع‌کنندگان اقلام و اجناس مورد نیاز کارگاه‌های تولیدی و صنوف خدماتی، گفت: کالاهایی که با کمبود مواجه بوده و دارای محدودیت است را با نظارت اتحادیه مربوطه فقط در اختیار واحدهای صنفی دارای مجوز و پروانه کسب قرار داده و از توزیع بی‌رویه پرهیز کرده تا تولیدکننده‌ای دچار مشکل نشود.

اتحاد بیان داشت: در صورت هرگونه کاهش قیمت به سرعت و بدون تأخیر نسبت به کاهش آن اقدام شود و در غیر این صورت اکیپ بازرسی و نظارت اداره صمت که در سطح شهر فعال است با شخص متخلف برابر مقررات برخورد قانونی صورت می‌گیرد و درصورت داشتن هرگونه نمایندگی جهت سلب نمایندگی وی به صورت مقتضی اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شهر جهرم ۳ اکیپ نظارت و بازرسی جهت کنترل بازار فعال شده است و روزانه از واحدهای صنفی مختلف و بازار  نظارت می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واحد صنفی جریمه می‌شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول