اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مادر دانش‌آموز فوت شده: پسرم در شبکه شاد فعال بود/ مدیر مدرسه گوشی را در اختیار فرزندم قرار داد

مادر سیدمحمد موسوی زاده دانش‌آموز فقید 11 ساله دیری با قدردانی از حمایت‌های مدیر دبستان فرزندش، به اهدای گوشی توسط مدیر مدرسه و عضویت او در شبکه شاد اذعان کرد.

مادر دانش‌آموز فوت شده: پسرم در شبکه شاد فعال بود/ مدیر مدرسه گوشی را در اختیار فرزندم قرار داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عصر روز گذشته نوجوان 11 ساله‌ای در شهرستان دیر استان بوشهر جان خود را از دست می‌دهد. اولین خبری که توسط یک رسانه منتشر می‌شود، خبر از خودکشی این کودک از طریق حلق آویز شدن خود به دلیل نداشتن گوشی برای ورود به شبکه شاد است.

در کسری از ثانیه این خبر بازتاب وسیعی در فضای مجازی ملی و بین المللی پیدا می‌کند، به گونه‌ای که شبکه‌های معاند نیز با سوء استفاده هر چه تمام‌تر، آتش بیار معرکه می‌شوند.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر در اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در خصوص دلیل خودکشی دانش آموز دیری مبنی عدم دسترسی به تلفن همراه و کلاس های مجازی را تکذیب کرد. اما برخی از افکار عمومی از توضیحات آموزش و پرورش قانع نشدند.

در همین راستا خبرنگار فارس موضوع را مادر و مدیر مدرسه دانش آموز فقید دیری جویا شده است.

خانم نجار مادر دانش آموز فوت شده دیری در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:  آقای ایرج قاسمی مدیر مدرسه فرزندم در این سال ها کمک هایی به فرزندم داشته است که متوجه نبوده ام و از وی کمال تشکر را دارم.

نمی‌دانستم لباس فرم و بیمه فرزندم از طریق مدیر مدرسه تامین شده است

وی با بیان اینکه مدیرمدرسه یک گوشی را در اختیار فرزندم قرار داد، افزود: در این سالها نمی‌دانستم کتاب‌های درسی، لباس فرم مدرسه و بیمه فرزندم از کجا تامین می شده است. در این پنج سال آقای قاسمی به فرزندم خیلی کمک کرده است. ایشان برای فرزند من چیزی کم نگذاشته است. این کمک‌ها به صورت نقدی و کارت بانکی و مواد غذایی بوده است. محبت‌های ایشان را هرگز فراموش نمی‌کنم.

فرزندم در شبکه شاد عضو بوده است

خانم نجار در خصوص فعالیت فرزندش در شبکه شاد، گفت: این اواخر با وجود اینکه گوشی پسرم مشکلاتی داشت اما سید محمد در شبکه شاد عضو بوده است و البته نمی‌دانم که تا لحظه آخر در شبکه شاد فعال بوده است یا نه ؛ چون همان روز حادثه در منزل نبوده‌ام.

وی تصریح کرد: از مدیر مدرسه فرزندم راضی هستم و از او شکایتی ندارم و فقط می‌خواهم بچه‌ام را حلال کند، چون در این سال‌ها همیشه در کنار ما بوده و خیلی محبت در حق فرزند من داشته است.

مدیر دبستان شهید باهنر دیر، مدرسه‌ای که سید محمد موسوی‌زاده در آن مشغول تحصیل بوده است، می‌گوید که او گوشی به دانش‌آموز فقیدش اهدا کرده است و مادرش نیز به او موضوع اذعان دارد.

ایرج قاسمی در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان این‌که در فروردین سال جاری گوشی شخصی خود را عوض کرده است، اظهار داشت: با خرید گوشی جدید، گوشی قبلی که مدل هواوی بود را در اختیار سید محمد قرار دادم.

وی افزود: چون خانواده او که همسایه ما هستند و با آنها رفت‌وآمد دارم و همچنین خود سید محمد که پنج سال دانش‌آموز مدرسه‌ام بود را به‌خوبی می‌شناختم و می‌دانستم که نیازمند هستند، گوشی را به او دادم.

چند نفر از همسایه‌ها شاهدند من به سیدمحمد گوشی دادم

قاسمی ادامه داد: اوایل سال تحصیلی جدید سید محمد به مدرسه آمد تا برنامه شاد را برایش نصب کنم. حتی به در حیاط آنها هم رفتم تا او را برای استفاده از شبکه شاد راهنمایی کنم. همان روز پدر و مادرش و چند نفر از همسایه‌ها شاهد ماجرا بودند.

وی با بیان اینکه همیشه به این خانواده کمک مالی می‌کرده است، گفت: در پنج سال دانش‌آموزی سید محمد حتی یک ریال بابت کتاب‌های درسی، بیمه و لباس فرم از او نگرفته‌ام.

قاسمی اضافه کرد: امروز بعد از شنیدن مصاحبه مادر سید محمد با یکی از رسانه‌ها به او گفتم «آیا من هزینه‌ای برای کتاب و بیمه و لباس فرم از شما گرفته‌ام؟ آیا گوشی به فرزندت ندادم؟ و حتی برای فرزندت تقاضای گوشی جدید هم نکردم؟ مادر سید محمد قسم خورد که جز من، کسی به آنها کمک نمی‌کرده است. حتی گفت که حاضر است که بوشهر و تهران و هر جای دیگر بیاید تا شهادت دهد که مدیر مدرسه به آنها کمک کرده است.»

وی ادامه داد: در روز تشییع جنازه، مادر در جلوی همه مردم گفت که فلانی برای بچه‌ام خیلی زحمت کشیدی و او را حلال کن.

کمک‌هایی که به شاگردم کردم به نمایندگی از آموزش‌وپرورش بود

مدیر دبستان شهید باهنر دیر در خصوص حضور دانش‌آموز فقید در شبکه شاد و کلاس درس اظهار کرد: سید محمد در روز حادثه در کلاس درس آنلاین می‌شود اما تکلیفی ارسال نمی‌کند. که نشان می‌دهد دانش‌آموز عضو کلاس مجازی بوده است.

قاسمی در پایان گفت: من مدیر مدرسه هستم. کمک‌هایی که به شاگردم کرده‌ام به نمایندگی از آموزش‌وپرورش بوده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول