اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پازل همدلی زنجانی‌ها در کمک به نیازمندان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری کمپین پازل همدلی در قالب پویش ایران همدل درزنجان همزمان با سراسر کشور و با هدف تامین لوازم التحریر، کیف مدرسه و تبلت موردنیاز کودکان و دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی خبر داد .

پازل همدلی زنجانی‌ها در کمک به نیازمندان

 محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت و رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند و زیرپوشش بهزیستی و بهره‌گیری از مشارکت‌ها و نیات خیر مردم قطعات پازل‌های 10 هزار تومانی توسط مشارکت‌های کوچک مردمی تکمیل شده و  نام خیر و مشارکت کننده روی  قطعه خریداری شده ثبت می‌شود و در نهایت این  پازل به نمادی ماندگار در بزرگترین پازل تبدیل می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در نقشه استان زنجان،  تصویر نمادهای میراث فرهنگی چون گنبد سلطانیه، پل میربهاالدین، رختشویخانه،کوه‌های رنگی ماهنشان و..... نقش بسته است و در ابعاد ۲۰ در ۳۰ متر تهیه شده و علاقه‌مندان و خیرانی که خواهان حضور در این پویش هستند می‌توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت 10 هزار تومان می‌توانند در تأمین لوازم‌التحریر،کوله و تبلت برای دانش‌آموزان آن منطقه سهیم ‌شوند.

وی با بیان اینکه قطعات این پازل توسط مشارکت‌های خرد مردمی تهیه و با نیت اسم تمام مشارکت‌کنندگان روی قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل دنیا و نماد ماندگار از این پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران نصب و ماندگار خواهد شد، گفت: این پازل ضمن ایجاد هم‌افزایی و جمع‌آوری مبالغ مذکور به صورت ثبت رکورد گینس که توسط نماینده آن در تهران انجام خواهد شد به صورت ثبت یک موضوع جهانی در خواهد آمد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: کسانی که قصد دارند در این طرح همدلی بزرگ مشارکت کنند، می‌توانند به سایت puzzlehamdeli.ir مراجعه و اطلاعات خود را وارد کنند، استان‌هایی که قصد دارند در آن مشارکت کنند را انتخاب و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند تا به دانش‌آموزان آن منطقه‌ای که مدنظرشان است در زمینه تهیه نوشت‌افزار کمک شود.

وی گفت: همچنین گروه‌های خیریه، موسسات مختلف و افرادی که علاقه‌مند به همکاری هستند می‌توانند با ورود به سایت و درج نام موسسه یا خیریه خود و یا با هماهنگی با ادارات بهزیستی استان‌ها نام موسسه یا خیریه خود را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول