اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وداع با شهیدان، سه شنبه بوستان ولایت ساری/ مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در شهرهای مازندران + جزئیات

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، غروب روز سه شنبه ۲۲ مهرماه در بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وداع با شهیدان، سه شنبه بوستان ولایت ساری/ مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم در شهرهای مازندران + جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن تسلیت و تعزیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسین مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، به جزئیات مراسم شب وداع و تشییع شهدا پرداخت.

وی گفت: با توجه به جلسه استانداری مازندران در رابطه با برپایی مراسم‌های شهدا قرار شد امیدواریم مراسمی در شان و جایگاه شهدا در شهرستان ساری، بابل، قائم شهر، آمل و فریدونکنار مراسم شب وداع و تشییع شهدا برگزار شود.

مسلمی از مراسم وادع با پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه در بوستان ولایت ساری خبر داد و گفت:‌ این برنامه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور خانواده معظم شهدا از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به برگزاری مراسم وداع با شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا هم اشاره و اعلام کرد: صبح روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه مراسم وداع با این شهدای عزیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود.

وی همچنین از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در پنج شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد:‌ عصر چهارشنبه، پیکر پنج شهید مدافع حرم به شهرستان‌های خود منتقل می‌شود تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم شب وداع و تشییع برگزار شود.

مسلمی اذعان داشت: به‌خاطر توصیه‌های اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم تشییع شهدا روز پنج شنبه در پنج شهرستان به صورت مشایعت خودرویی انجام می‌شود و مردم عزیز و شهید پرور مازندران می‌توانند برای همراهی شهدا با خودرو‌های خود در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول