اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای پویش ایران همدل در ملارد/ بیش از ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر توزیع شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در راستای مبارزه با کرونا و کمک به اقشار آسیب‌پذیر در سطح این شهرستان، گفت: بیش از ۴ هزار بسته معیشتی اقلام غذایی و لوازم التحریر در این پویش میان نیازمندان و افراد دارای معلولیت روستاهای ملارد توزیع شده است.

اجرای پویش ایران همدل در ملارد/ بیش از ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر توزیع شد

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات این اداره در پویش ایران همدل اظهار کرد: تاکنون تعداد بیش از ۳۶۰۰ سبد کالا و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه شده میان نیازمندان و افراد دارای معلولیت ساکن روستاهای شهرستان ملارد و بیش از ۲۰۰ سبد کالا شامل اقلام خوراکی و نیز لوازم‌التحریر ویژه زنان سرپرست خانوار توزیع شده است.

وی گفت: از دیگر اقدامات این اداره استقرار میز خدمت در نماز جمعه مصلی برای پاسخگویی و راهنمایی هرچه بهتر مردم، استقرار کارشناسان و مشاوران اورژانس اجتماعی در میادین اصلی شهرستان و ارائه خدمات روان‌شناختی به افراد با توجه به شرایط اقتصادی و قرنطینه در زمینه‌های مختلف برای کاهش استرس در خانواده‌ها و به منظور کاهش همسرآزاری، کودک آزاری، طلاق و غیره بوده است.

رئیس اداره بهزیستی ملارد بیان کرد: توزیع تعدادی ماسک و دفترچه اطلاع‌رسانی در قسمت‌های مختلف شهرستان به همت مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر، ارائه خدمات مشاوره به صورت تهیه فایل‌های صوتی و مجازی و برقراری ارتباط هرچه بیشتر میان مردم و کارشناسان اورژانس اجتماعی، تهیه بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده از جمله ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی‌کننده و صابون یک نفره برای استفاده شخصی کودکان کار و ارائه آموزش‌های لازم توسط کارشناسان این اداره برای رعایت نکات بهداشتی این کودکان و مواردی دیگر است. 

خادم خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت شهرستان و تعداد پرونده‌های توان‌بخشی و اجتماعی موجود، اجرای طرح‌هایی چون پویش ایران همدل می‌تواند تأثیر بسیاری در بهبود وضعیت افراد تحت پوشش داشته باشد. 

وی تصریح کرد: پس از پایان طرح ایران همدل نیز کماکان بهزیستی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان گرامی و خیران عزیز است و افراد با مراجعه به ستاد و مراکز بهزیستی شهرستان می‌توانند نیت خیرخواهانه خود را عملی کنند.

انتهای پیام/ش/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول