اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اشرف: به کسب سهمیه امیدوارم/با کشورهایی رقابت خواهیم کرد که درگیری کمتری با کرونا داشتند

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: رقیبان ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک کشورهایی هستند که کمتر درگیر کرونا بوده‌اند.

اشرف: به کسب سهمیه امیدوارم/با کشورهایی رقابت خواهیم کرد که درگیری کمتری با کرونا داشتند

کتایون اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در روئینگ، اسلالوم و آبهای آرام، اظهار داشت: به خاطر شرایط کرونا ما مدت زیادی مجبور بودیم که کار نکنیم. بچه‌ها یا در خانه بودند یا در شهرستان‌ها زیر نظر مربی خود تمرین می‌کردند.

وی افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور باعث شد تا استقبال ورزشکاران بیشتر شود. هدف ما هم ایجاد انگیزه بود و اینکه ببینیم ورزشکاران چه شرایطی دارند. آنها آماده بودند اما باید به این نکته توجه کنیم کشورهایی که ما با آنها رقابت می‌کنیم کمتر درگیر کرونا بوده‌اند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با اشاره به میزبانی تایلند برای مسابقات کسب سهمیه اسلالوم که بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تایلند در همین پیستی که برای مسابقات کسب سهمیه ساخته در حال آماده‌سازی ورزشکارانش است. آنها با درگیری کمتر با کرونا تمرین می‌کنند و میزبان اسلالوم هم شده‌اند. چین‌تایپه هم همین طور، این کشور هم تمریناتش ادامه‌دار بوده است.

اشرف در ادامه صحبت‌هایش در خصوص تمرینات رکسانا رازقیان برای مسابقات کسب سهمیه اسلالوم، یادآور شد: او تمرینات خودش را داشته و من هم در کنار او بودم. او باید در فاصله کوتاهی که به مسابقات کسب سهمیه مانده سخت تلاش کند. رقبای او از تایلند، چین‌تایپه و قزاقستان فرصتی را برای تمرین از دست نداده‌اند. او در مدت کرونا تمرینات بدنسازی را داشت و برخی مواقع نیز در رودخانه تمرین می‌کرد اما از این به بعد باید تلاش بیشتری داشته باشد.

وی درباره کسب سهمیه در این ماده و همین طور روئینگ، گفت: من امیدوار هستم اما چون مسابقه در ماده خروشان است شرایط زیادی دخیل هستند باید ببینیم چه اتفاقی داخل پیست می‌افتد. در روئینگ هم نازنین ملایی در مسابقات قهرمانی کشور خیلی خوب کار کرد. چین تایپه از رقبای ملایی است که تمرین کرده اما تمرینات ما هم در این مدت خوب بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول