اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زمان ارسال مدارک شکایت النصر از پرسپولیس به کمیته استیناف مشخص شد

یک خبرنگار سعودی از زمان ارسال مدارک شکایت مجدد النصر از پرسپولیس به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

زمان ارسال مدارک شکایت النصر از پرسپولیس به کمیته استیناف مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها منتظر ارائه شکایت مکتوب النصر با مدارک از پرسپولیس است تا مجددا ادعای باشگاه سعودی علیه تیم ایرانی را بررسی کند.

در همین راستا عیسی المسمار، سردبیر ورزشی نشریه «عین الحقیقه» عربستان از زمان ارائه شکایت النصر به کمیته استیناف خبر داد. این خبرنگار سعودی اعلام کرد یادداشت شکایت النصر از پرسپولیس به کمیته استیناف جمعه ارسال خواهد شد.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا 4 عضو کمیته استیناف را برای بررسی مجدد این پرونده انتخاب کرد. دونگ(کره جنوبی)، ساران(مالزی)، حسنین حیدر(پاکستان) و نگوین( ویتنام) مامور رسیدگی به این پرونده در کمیته استیناف AFC هستند.

باشگاه النصر از دو وکیل مشهور و سرشناس یعنی مارکوس موتا و لوکاس فریر در پرونده اعتراض به رای AFC به کمیته استیناف و همچنین در صورت نیاز در دادگاه عالی ورزش (CAS) کمک گرفت. این دو وکیل سرشناس حقوقی در پرونده شکایت باشگاه منچستر سیتی برای رفع محرومیت دو ساله از سوی یوفا به دادگاه عالی ورزش(CAS) حضور داشتند و جزو تیم حقوقی سیتی بودند که در نهایت در دادگاه CAS برنده شدند و محرومیت سیتی بخشیده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول