اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

بررسی کتاب «شگردهای نمایشنامه نویسی»/ نقد کتاب «دانشگاه سوره» آغاز می شود

معاونت پژوهشی ,و دانشکده هنر دانشگاه سوره از دوشنبه 28 مهرماه نشست نقد کتاب خود را آغاز می کنند. در این نشست هر هفته به نقد یکی از کتاب های مرتبط با یکی از رشته های هنری پرداخته می شود.

بررسی کتاب «شگردهای نمایشنامه نویسی»/ نقد کتاب «دانشگاه سوره» آغاز می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت پژوهشی با همکاری دانشکده هنر دانشگاه سوره از دوشنبه 28 مهرماه نشست نقد کتاب خود را آغاز می کند. در این نشست هر هفته به نقد یکی از کتاب های مرتبط با یکی از رشته های هنری پرداخته می شود.

در هفته نخست این برنامه که کتاب «شگردهای نمایشنامه‌نویسی» نوشته علی حاجی ملاعلی با حضور فرزاد معافی غفاری با میزبانی رامتین شهبازی از ساعت 18 تا 20 به صورت مجازی برگزار می‌شود به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

کتاب «شگردهای نمایشنامه نویسی»؛ که توسط انتشارات ساقی به چاپ رسیده است، انواع شگردها، فنون و تمهیدات نوشتن یک نمایشنامه را آموزش می‌دهد. این شگردها بسیار متنوع، گسترده و جامع هستند و خواننده می‌تواند متناسب با معیارهای زیبایی‌شناسی خود از آن‌ها بهره ببرد. همچنین روشی برای تجزیه و تحلیل و درک نمایشنامه‌های مختلف در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

دانشگاه سوره با هدف آشناسازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه 28 مهرماه ساعت 18 با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir  با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری برنامه شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول