اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مصری: مدیران بانک‌ها برای فعال‌سازی کارخانه‌های تملک شده پای کار بیایند؛ خریدار هست

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: تامین سرمایه در گردش و رکورد طولانی مدت در واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها از مهمترین مشکلات پیش روی تولید است.

مصری: مدیران بانک‌ها برای فعال‌سازی کارخانه‌های تملک شده پای کار بیایند؛ خریدار هست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مشکلات ۶ واحد تولیدی کرمانشاه با دستگاه‌های دولتی استان در بازدید عبدالرضا مصری، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پیگیری و بررسی شد.

اعم مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به ادارات؛ مالیات و دارایی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، بانک‌ها، سرمایه در گردش جهت تولید همچنین درخواست زمین جهت توسعه طرح‌های صنعتی بود، که در این بازدید مطرح و پیگیری شد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، عمده مواردی که مطرح شد در سه حوزه؛ مشکل تخصیص مواد اولیه شیمیایی از سوی پتروشیمی‌ها، تورم و نیاز فزاینده به سرمایه در گردش و مشکل واحدهایی که از سوی بانک‌ها تملک شده یا در حال تملک، است.

مصری ادامه داد: تملک بانک‌ها و رها کردن آن معضل بزرگی در کشور است که در این راستا از مدیران بانک‌ها در کرمانشاه درخواست می‌کنم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا خریدار برای فعال کردن واحدها پای کار بیاید.

گفتنی است، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن ارتباط مستقیم با مدیران ادارات مربوطه، پیگیری‌های لازم را در راستای رفع مشکلات انجام داده و قرار شده موارد و مشکلات مطرح شده 6 واحد طی چند روز آینده مرتفع شود.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول