اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح 9 پروژه عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح 9 پروژه ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: امیدوارم برای افتتاح این پروژه‌ها میزبان وزیر ورزش و جوانان باشیم.

افتتاح 9 پروژه عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای بیش از 151 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزش و جوانان و افتتاح و تجهیز 6 خانه روستایی از جمله  این برنامه‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به جامعه ورزش و جوانان، ورزش را یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی فردی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: فعالیت در عرصه تعالی و پیشرفت این امر در جامعه نشاط و تندرستی و پویایی جامعه را رقم خواهد زد و این نشان دهنده ارزش کار دست اندرکاران ورزش و جوانان است.

خلیلی با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی و تاثیر آن در بالا بردن راندمان کاری تاکید کرد: همه به ویژه کارکنان ورزش و جوانان باید فارغ از هر نوع اختلاف سلیقه یا نظری کنار هم و با هم  فعالیت کنند تا به اهداف و افق‌های بزرگ‌تری دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در سال جاری از وضعیت مطلوبی برخوردارند و در مقایسه با سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم، تصریح کرد: استخر سرپوشیده هیدج، استخر سرپوشیده صائین قلعه، چمن مصنوعی روستای شویر، سکوی تماشاچیان سلطانیه، خانه جوانان استان، سالن شمشیر بازی بعثت زنجان، سالن تیراندازی بعثت زنجان، سالن چند منظوره ورزشی سلطانیه (خیرساز) و ساختمان اداری از جمله این افتتاحات است.

وی گفت: مجموعه خصوصی سوارکاری کالسکه طلایی و افتتاح و تجهیز 6 خانه روستایی عنوان پروژه‌های در آستانه افتتاح هستند و تعداد هشت پروژه نیز قابلیت افتتاح تا پایان دولت دوازدهم را دارند که شامل 7 هزار و 24 متر مربع فضای سرپوشیده و 28 هزار و 816 متر مربع فضای روباز نیز مجموع مساحت این پروژه‌ها است.

خلیلی با اشاره به شرایط خاص کرونایی موجود و محدودیت‌های ناشی از آن اظهار داشت: همه برنامه‌هایی که برای هفته تربیت بدنی تدوین شده یا به صورت مجازی است و یا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدود برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد: برنامه‌های فرهنگی ورزشی اداره کل در هفته تربیت بدنی که با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به ورزش همراه است در چهار بخش برگزاری مسابقات مجازی، پویش‌های آگاهی بخش، و برنامه‌های آموزشی و مسابقه اجرای طرح‌های نوین همگانی و قهرمانی در ورزش خواهد بود و این برنامه‌ها در همه شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

خلیلی همچنین از میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک در رشته سنگنوردی خبر داد و افزود: این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی، با عنوان گرامیداشت کنگره 3هزار و 535 شهید استان طی دو روز در 29 و 30 مهر ماه، بدون حضور تماشاگر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول