اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم‌الشریعه: وقتی سن لیگ بالا است از کجا بازیکن جوان برای تیم ملی بیاوریم؟

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران توضیحاتی را در خصوص عدم جوانگرایی در این تیم ارائه کرد.

ناظم‌الشریعه: وقتی سن لیگ بالا است از کجا بازیکن جوان برای تیم ملی بیاوریم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص تقابل تیم ملی فوتسال ایران با ازبکستان اظهار داشت: بعد از حدود یازده ماه دوری از بازی، این مسابقه می‌توانست خیلی مفید باشد. با شرایطی که ما در تمرینات داشتیم و زمان کمی در اردو داشتیم تقریباً عده‌ای از جوانان را برده بودیم. 

ناظم الشریعه در مورد سفر مشترک با تیم ملی فوتبال گفت: ‌این سفر برای ما مثبت بود. با چارتر و طی دو ساعت رفتیم. مسیر ازبکستان سخت است و حدود دوازده ساعت طول می‌کشد. کار مثبتی بود که فدراسیون فوتبال انجام داد. 

وی در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه بیشتر برای تیم ملی فوتسال گفت: چند دعوتنامه داریم که در حال پیگیری آنها هستیم ولی شرایط سخت است. لیگ اول آبان شروع می‌شود.  ان‌شاالله در هفته چهارم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و یک اردوی حدودا بیست روزه را برگزار می‌کنیم. به احتمال زیاد بازی تدارکاتی نداریم. البته کویت دعوت کرده اما تاریخش به ما نمی‌خورد. این کشور میزبان است و می‌گوید 10 روز زودتر بیاید اما این برای ما مساعد نیست چون شرایط قرنطینه وجود دارد و بچه‌ها معذب می‌شوند. 

ناظم‌الشریعه در مورد انتقاداتی که پیرامون عدم جوانگرایی در تیم ملی فوتسال مطرح می‌شود، گفت: من بازیکن جوان از کجا بیاورم؟ تمام لیگ را چک کنید و چهار تیم اول را ببینید. میانگین سنی آن‌ها بالای سی سال است. وقتی سن لیگ بالا است از کجا بازیکن جوان بیاوریم؟ هیچ باشگاهی از بازیکنان امید هم استفاده نمی‌کند. متأسفانه برخی بازیکنان هم مسیر اشتباه رفتند و راهی لیگ‌های ضعیف شدند. خیلی مهم است که بازیکنان به باشگاهی بروند که بتوانند بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با تهران ورزشی تصریح کرد: من بازیکنی را می‌توانم به تیم ملی دعوت کنم که او را ببینم. می‌گویند سن تیم ملی بالا است. شما چهار تیم اول لیگ را ببینید یکی از آنها زیر 30 سال نیست. پیشنهادم این است که شرایطی برای تیم‌های لیگی ایجاد شود که حتما از بازیکن امید استفاده کنند. حرف زدن راحت است اما عمل کردن شرط است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول